Tržišni uspjeh naših proizvoda usko je povezan sa kvalitetom i izravno sa našim ciljem, a koji je - kvalitetom opravdati povjerenje naših kupaca. Obzirom na narodnu i medunarodnu tržišnu konkurenciju kvaliteta je sve cešce odlucujuci cimbenik.
U okvirima naše poslovne strategije i sukladno sloganu tvrtke "Immer besser", tražimo suradnju s dobavljacima, kojima je kvaliteta jednako važna pri suradnji s jednom globalnom kompanijom u industriji kucanskih uredaja.
Nas obvezuje ispunjavanje ocekivanja ne samo naših djelatnika i klijenata, vec i naših dobavljaca te javnosti. Odnos s našim dobavljacima je orijentiran na rad, pouzadnost i trajnost.
Preduvjeti su etablirani sustavi kontrole kvalitete prema normama DIN ISO 9000, ekološki osviješteno razmišljanje shodno normi DIN EN ISO 14001, poštivanje rokova isporuke i fleksibilnost prema našim potrebama kao i susretljivost prema inovacijama i podrška u razradi tehnicih rješenja.
Miele posluje s društvenom odgovornošcu i etnickom korektnošcu u skladu s normama SA 8000 koje se odnose na društvenu odgovornost (http://www.sa-intl.org), stoga od svojih dobavljaca ocekuje istovjetno poslovanje. Standard ima više podrucja primjene koji se odnose na internacionalno važeca ljudska prava ukljucujuci propise Internacionalne organizacije za rad (ILO), po pitanju ljudskih prava Ujedinjenih naroda i prava djeteta.