Opći uvjeti korištenja
I. Značenje izraza navedenih u ovim Općim uvjetima
Prodavatelj je trgovačko društvo Miele trgovina i servis d.o.o., Buzinski prilaz 32, Zagreb, OIB: 51026666557, upisano u sudskom registru Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem MBS: 080485596
Kontakt:
Miele trgovina i servis d.o.o.
Buzinski prilaz 32
10010 Zagreb - Buzin
telefon: +385 1 6689 000
fax: +385 1 6689 090
e-mail: info@miele.hr
Ovi Opći uvjeti primjenjuju se na sve narudžbe putem internetske trgovine dostupne na www.miele.hr, na narudžbe putem telefona i narudžbe izvan našeg poslovnog prostora.
Korisnici Miele trgovina su sve osobe koje koriste Miele internetsku stranicu i internetsku trgovinu radi kupnje prikazanih proizvoda ili informiranja o proizvodima.
Kupac je svaka osoba s kojom je sklopljen ugovor o kupoprodaji temeljem ovih Općih uvjeta.
II. Opće odredbe
Ovim Općim uvjetima kupovine uređuju se odnosi između Korisnika, odnosno Miele Kupaca i Prodavatelja, a u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, način plaćanja, jamstvo, reklamacije i povrat robe, dostavu robe, tajnost osobnih podataka i druga pitanja vezana uz korištenje Miele trgovine i internetske kupnje, sve u skladu s važećim propisima, prvenstveno Zakonom o trgovini, Zakonom o elektroničkoj trgovini i Zakonom o zaštiti potrošača.
Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom kada Prodavatelj primi poruku koja sadrži izjavu kupca da prihvaća ponudu, odnosno u trenutku narudžbe i plaćanja proizvoda.
Narudžbe su dopuštene samo u uobičajenim količinama za kućanstvo.
Svojom narudžbom izjavljujete da kupnja Miele proizvoda nije povezana s komercijalnom djelatnošću.
Nije dopušteno komercijalno preprodavati Miele proizvode.
Iako je kupnju putem Miele internetske trgovine moguće izvršiti iz bilo koje zemlje, dostava kupljenih proizvoda moguća je isključivo na području Republike Hrvatske.
Sav sadržaj Miele internetske stranice kao i Opći uvjeti podložni su izmjenama od strane Prodavatelja te su Korisnici, odnosno Kupci dužni prilikom svake posjete, a radi potpune informiranosti, pregledati sadržaj iste. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost zbog propuštanja Korisnika odnosno Kupca da to učini.
III. Internetska trgovina
NAČIN REGISTRACIJE I KUPNJE
Ukoliko još nemate Miele korisnički račun isti je potrebno izraditi prije naručivanja u internetskoj trgovini. Tada možete koristiti svoj Miele račun za sve svoje narudžbe u budućnosti.
Prilikom registracije/izrade Miele korisničkog računa, Korisniku odnosno Kupcu nudi se opcija postavljanja zaporke. Zaporka je tajan podatak te Prodavatelj ne snosi odgovornost za bilo kakvu zloporabu iste od strane trećih osoba. Kako bi se spriječile daljnje zlouporabe, Korisnik, odnosno Kupac je dužan o zlouporabi što hitnije obavijestiti Prodavatelja na broj telefona 00 385 1 6689 010.
Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Prodavatelj ne preuzima odgovornost za ugovore sklopljene protivno ovoj odredbi.
Korisnici Miele internetske trgovine dužni su dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom registracije dok je Prodavatelj u protivnom ovlašten takvom korisniku uskratiti pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga Miele internetske trgovine.
Dostupni proizvodi prikazani su na stranici Miele internetske trgovine zajedno sa specifikacijom proizvoda, podacima o cijeni, cijeni dostave i ostalim važnim podacima, a zajedno s ostalim podacima na stranici čine predugovornu obavijest iz čl. 57 Zakona o zaštiti potrošača.
Odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u „košaricu“, klikom na link „kupi“.
U „košarici“ se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju s naznakom cijene proizvoda i cijene dostave (uključen PDV) kao i perioda u kojemu je ponuda važeća.
Po izvršenju odabira načina plaćanja i autorizacije podataka navedenih prilikom registracije, odnosno prilikom izvršene uplate, a najkasnije u trenutku isporuke proizvoda Prodavatelj će Kupcu predati potvrdu o sklopljenom ugovoru u pisanom ili u nekom drugom, Kupcu dostupnom, trajnom mediju, u skladu sa čl. 69 Zakona o zaštiti potrošača.
IV. Cijena
Naznačene cijene proizvoda i cijene dostave su maloprodajne cijene u kojima je sadržan PDV.
Prodavatelj zadržava pravo izmjene cijena te je važeća cijena proizvoda ona naznačena kod proizvoda ili u važećem cjeniku tvrtke Miele u trenutku sklapanja ugovora te je navedena u predugovornoj obavijesti.
V. Plaćanje
Iznos ponude se mora platiti unaprijed prije isporuke robe, ako nije drugačije navedeno. Popusti za plaćanje unaprijed se ne obračunavaju.
Internetsko plaćanje debitnim i kreditnim karticama Visa i Master – Adyen sustavom koji primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka; Plaćanje uplatnicom ili internet bankarstvom
Ako izaberete plaćanje uplatnicom ili internet bankarstvom, na kraju postupka naručivanja na svoj E-mail ćete dobiti potvrdu narudžbe sa svim podacima potrebnim za izvršenje uplate. Nakon što sredstva budu doznačena na račun Prodavatelja (nije potrebno slati potvrde o uplati) narudžba kreće u realizaciju, odnosno od tog trenutka počinju teći rokovi za dostavu.
VI. Jamstvo i servisi
Za sve kupljene proizvode Kupac dobiva jamstvo u trajanju i u skladu s uvjetima navedenim u jamstvenom listu koji se isporučuje zajedno s kupljenim proizvodom.
Ovlašteni Miele servis nalazi se na adresi Prodavatelja u Zagrebu, Buzinski prilaz 32 (radno vrijeme: pon-čet 08:30-16:00 sati, pet 08:30-14:00 sati), kontakt: 00 385 1 6689 010.
VII. Dostava
Troškove dostave ukoliko je narudžba manja od 75 € snosi kupac i oni iznose 7 EUR po narudžbi, a za narudžbe u iznosu višem od 75 EUR dostava je besplatna.
Iznos dostave će biti naznačen na Vašem računu prilikom izrade narudžbe, odnosno uključen u ukupni iznos, te nakon uplate iznosa (kod plaćanja uplatom tj. internet bankarstvom) prilikom preuzimanja paketa više nećete imati nikakvih dodatnih plaćanja.
Rok isporuke ovisi o mjestu isporuke te najčešće iznosi između 2 i 10 dana, može i duže u iznimnim situacijama, a dostava Proizvoda moguća je isključivo unutar područja Republike Hrvatske.
VIII. Reklamacije, raskid ugovora i povrat robe
1. Kupac ima pravo, ne navodeći za to razlog, pisanom obaviješću dostavljenom Prodavatelju, raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana računajući od dana od kada je njemu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok počinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
2. Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora Prodavatelju uputiti obavijest o svojoj odluci da raskine ugovor na papiru ili na drugom trajnom mediju i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Po primitku obavijesti, Prodavatelj će Kupcu dostaviti potvrdu o primitku obavijesti o raskidu.
3. Prodavatelj mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci Kupca da raskida ugovor, vratiti Kupcu sve što je ovaj platio na temelju ugovora.
4. Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat Kupčevog izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio Prodavatelj.
5. Osim ako Prodavatelj izričito nije ponudio da robu koju Kupac vraća sam preuzme, Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat plaćenog dok mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu Kupac dostavi dokaz da je robu poslao natrag Prodavatelju, ako bi o tome Prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.
6. Osim ako Prodavatelj izričito nije ponudio da robu koju Kupac vraća sam preuzme, Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.
7. Kupac mora snositi direktne troškove povrata robe.
8. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
9. Kupac nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, a posebice ako je:
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu;
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
- Kupac posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom;
- ugovor sklopljen na javnoj dražbi
Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije Kupac može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od sedam dana od dana kada je Kupac primio proizvod, odnosno u skladu sa čl. 45 Zakona o zaštiti potrošača. U tom slučaju, Kupac je dužan neoštećen proizvod sa svom pratećom dokumentacijom i ambalažom o svom trošku vratiti na adresu Prodavatelja. Rok otkazivanja narudžbe počinje teći od dana kada je Kupac primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga Kupcu bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 44. Zakona o zaštiti potrošača. Ako Kupac nije primio potvrdu prethodne obavijesti iz članka 44. Zakona o zaštiti potrošača, ima pravo raskinuti ugovor u roku od tri mjeseca od primitka proizvoda. Međutim, ako Prodavatelj u roku iz prethodne rečenice dostavi Kupcu potvrdu prethodne obavijesti iz Kupac ima pravo raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana primitka potvrde prethodne obavijesti. Smatra se da je ugovor raskinut na vrijeme, ako je obavijest o raskidu upućena unutar rokova, a Ugovor je raskinut u trenutku kada je Prodavatelj primio pisanu obavijest o raskidu. Neovisno o navedenom, Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima: Isporuka robe koja nije naručena Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja U slučaju isporuke robe koja nije naručena, Kupac ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće, Kupac ima pravo na povrat plaćene cijene i dostave te naknadu troškova povrata proizvoda. Preduvjet navedenoga je da je Kupac Prodavatelju vratio pogrešno isporučen proizvod. Kupac je dužan prilikom isporuke robe provjeriti jesu li isporučeni artikli upravo oni koje je naručio, odnosno, oni koji su navedeni na računu. Svojim potpisom Kupac nedvojbeno potvrđuje da su mu isporučeni artikli koji su navedeni na računu/otpremnici, odnosno drugoj odgovarajućoj potvrdi primitka te da je riječ o artiklima koje je naručio. U slučaju bilo kakvog nesklada isporučenih artikala s naručenim, odnosno artiklima navedenim na računu/otpremnici, odnosno drugoj odgovarajućoj potvrdi primitka, Kupac je o istome dužan bez odgode obavijestiti dostavljača. Naknadne reklamacije u tom smislu neće biti uvažene. Kupac je dužan prilikom isporuke robe pregledati istu te utvrditi postoje li vidljiva vanjska oštećenja ambalaže te o eventualnim oštećenjima obavijestiti dostavljača. U protivnom, svojim potpisom Kupac nedvojbeno potvrđuje da je robu primio bez vidljivih vanjskih oštećenja ambalaže, a naknadne reklamacije u tom smislu neće biti uvažene. U odnosu na odgovornost Prodavatelja za materijalne i pravne nedostatke na stvari, primjenjuju se prisilne (kogentne) odredbe važećih zakona. Za podnošenje pisanih prigovora moguće se obratiti u našim poslovnicama Zagreb i Split, emailom (reklamacije@miele.hr) ili pisanim putem na adresu sjedišta Prodavatelja u Zagrebu, Buzinski prilaz 32. Prodavatelj će na reklamaciju odgovoriti u zakonskom roku od 15 dana. Kupac nema pravo na raskid na temelju članka 45. i 46. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru: o pružanju usluge, ako je pružanje usluge, uz izričit pristanak potrošača, započelo prije isteka roka u kojem je potrošač imao pravo tražiti raskid ugovora, o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o fluktuacijama na financijskom tržištu, o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju, o prodaji audio ili videozapisa te računalnih programa koje je potrošač otpakirao, o prodaji novina, periodičnih publikacija i magazina, o igrama na sreću.
10. Neovisno o zakonskom pravu na jednostran raskid, Kupac ima pod istim uvjetima pravo na povrat proizvoda, na teret Prodavatelja u slučaju: a) kada je isporučen proizvod koji nije naručen b) kada je isporučen oštećeni proizvod (Kupac snosi teret dokaza da je proizvod bio oštećen prije predaje Kupcu ili prijevozniku kojega je odredio Kupac)
11. Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća Prodavatelju dužan vratiti u originalnoj ambalaži, zajedno sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena (osim u slučajevima kada se ostvaruje pravo iz jamstvenog lista u odnosu na oznake koje ukazuju da proizvod nije korišten).
IX. Zaštita osobnih podataka
Ova Politika privatnosti i zaštite podataka sadrži informacije o obradi osobnih podataka u odnosu na našu internetsku stranicu i povezane usluge. Osobni podaci se obrađuju isključivo u skladu s primjenjivim propisima o zaštiti osobnih podataka, a posebice u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (dalje u tekstu: „GDPR”). Pogledajte putem poveznice https://www.miele.hr/c/zastita-podataka-14.htm
Osobne podatke Kupci daju dobrovoljno, a prikupljaju se i obrađuju sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka. Osobni podaci koriste se samo u svrhu s kojom su Kupci upoznati, a to je zaključenje i izvršenje ugovora te u marketinške svrhe.
Ukoliko Kupac to ne želi, Prodavatelj njegove osobne podatke neće koristiti u marketinške svrhe.
Prodavatelj zadržava pravo na izmjenu Općih uvjeta bez prethodne najave.
PERILICE RUBLJA
MIELE je tijekom faze razvoja perilica rublja s punjenjem s prednje strane W 1/WD 1 modele i ključne komponente provjeravao temeljitim ispitivanjima izdržljivosti. Cilj ovakvih ispitivanja koje provodi tvrtka MIELE je simulacija prosječnog korištenja tijekom perioda od 20 godina.
Osnova za određivanje uvjeta ispitivanja za provjeru dugotrajnosti su prosječne navike potrošača preuzete iz studija i istraživanja. MIELE ispitivanja temelje se na ukupno 5.000 ciklusa pranja s različitim programima. Navedeno odgovara 5 ciklusa pranja tjedno i korištenju tijekom 50 tjedana u godini tijekom perioda od 20 godina. Zahtjevi koji iz toga proizlaze preneseni su na uvjete ispitivanja. Oni navode osim točnih uvjeta ispitivanja ujedno i broj ispitanih uzoraka kako bi se dobili statistički utemeljeni rezultati ispitivanja.
Ispitivanja koja na taj način vrši tvrtka MIELE tijekom faze razvoja proizvoda provode i nadziru naši djelatnici. Odgovarajući rezultati se zadržavaju i vrednuju. Serija perilica rublja se odobrava tek kad su rezultati ispitivanja u skladu s postavljenim kriterijima vezanim za pouzdanost ključnih komponenti serije perilice rublja.
Ispitivanja „Na radni vijek od 20 godina“ koja provodi tvrtka MIELE, temelje se na opsežnom konceptu koji se primjenjuje kroz radne upute, upute za laboratorijska ispitivanja i vezane standarde. Ovaj se koncept procjenjuje u okvirima istraživanja pogonske izdržljivosti s rezultatom, da je ovaj koncept potpun, odgovara standardu tehnike te da je ovakvim načinom postupanja perilice rublja moguće isprobati za period uporabe od 20 godina kod prosječnog korištenja u prosječno velikom kućanstvu (Fraunhofer Institut, Expertise LBF izvješće br. 307049 - ExW).
Prethodno opisano nije potvrda niti jamstvo trajanja naših perilica rublja više od 20 godina. Ispitivanja tijekom faze razvoja ne isključuju neuspjeh u pojedinim slučajevima ili moguću potrebu za popravkom ili uslugom servisa koji se odnosi na primijenjeni proizvod. U toj se mjeri vezano za ispitani proizvod primjenjuju zakonski propisi o jamstvu i event. dodatne odredbe iz općih uvjeta poslovanja tvrtke Miele.
SUŠILICE RUBLJA
MIELE je tijekom faze razvoja sušilica rublja T1 (modeli s toplinskom pumpom) modele i ključne komponente provjeravao temeljitim ispitivanjima izdržljivosti. Cilj ovakvih ispitivanja koje provodi tvrtka MIELE je simulacija prosječnog korištenja tijekom perioda od 20 godina.
Osnova za određivanje uvjeta ispitivanja za provjeru dugotrajnosti su prosječne navike potrošača preuzete iz studija i istraživanja. MIELE ispitivanja temelje se na ukupno 5.000 ciklusa sušenja s različitim programima. Navedeno odgovara 5 ciklusa sušenja tjedno i korištenju tijekom 50 tjedana u godini tijekom perioda od 20 godina. Zahtjevi koji iz toga proizlaze preneseni su na uvjete ispitivanja. Oni navode osim točnih uvjeta ispitivanja ujedno i broj ispitanih uzoraka kako bi se dobili statistički utemeljeni rezultati ispitivanja.
Ispitivanja koja na taj način vrši tvrtka MIELE tijekom faze razvoja proizvoda provode i nadziru naši djelatnici. Odgovarajući rezultati se zadržavaju i vrednuju. Serija sušilica rublja se odobrava tek kad su rezultati ispitivanja u skladu s postavljenim kriterijima vezanim za pouzdanost ključnih komponenti serije sušilice rublja.
Ispitivanja „Na radni vijek od 20 godina“ koja provodi tvrtka MIELE, temelje se na opsežnom konceptu koji se primjenjuje kroz radne upute, upute za laboratorijska ispitivanja i vezane standarde. Ovaj se koncept procjenjuje u okvirima istraživanja pogonske izdržljivosti s rezultatom, da je ovaj koncept potpun, odgovara standardu tehnike te da je ovakvim načinom postupanja sušilice rublja moguće isprobati za period uporabe od 20 godina kod prosječnog korištenja u prosječno velikom kućanstvu (Fraunhofer Institut, Expertise LBF izvješće br. 308005).
Prethodno opisano nije potvrda niti jamstvo trajanja naših sušilica rublja više od 20 godina. Ispitivanja tijekom faze razvoja ne isključuju neuspjeh u pojedinim slučajevima ili moguću potrebu za popravkom ili uslugom servisa koji se odnosi na primijenjeni proizvod. U toj se mjeri vezano za ispitani proizvod primjenjuju zakonski propisi o jamstvu i event. dodatne odredbe iz općih uvjeta poslovanja tvrtke Miele.
PERILICE RUBLJA SA SUŠILICOM
MIELE je tijekom faze razvoja perilice rublja sa sušilicom WT1 (modeli s toplinskom pumpom) modele i ključne komponente provjeravao temeljitim ispitivanjima izdržljivosti. Cilj ovakvih ispitivanja koje provodi tvrtka MIELE je simulacija prosječnog korištenja tijekom perioda od 20 godina.
Osnova za određivanje uvjeta ispitivanja za provjeru dugotrajnosti su prosječne navike potrošača preuzete iz studija i istraživanja. MIELE ispitivanja temelje se na ukupno 5.000 ciklusa pranja i 4.000 ciklusa sušenja s različitim programima. Navedeno odgovara 5 ciklusa pranja i 4 ciklusa sušenja tjedno i korištenju tijekom 50 tjedana u godini tijekom perioda od 20 godina. Zahtjevi koji iz toga proizlaze preneseni su na uvjete ispitivanja. Oni navode osim točnih uvjeta ispitivanja ujedno i broj ispitanih uzoraka kako bi se dobili statistički utemeljeni rezultati ispitivanja.
Ispitivanja koja na taj način vrši tvrtka MIELE tijekom faze razvoja proizvoda provode i nadziru naši djelatnici. Odgovarajući rezultati se zadržavaju i vrednuju. Serija perilice rublja sa sušilicom se odobrava tek kad su rezultati ispitivanja u skladu s postavljenim kriterijima vezanim za pouzdanost ključnih komponenti serije perilice rublja sa sušilicom
Ispitivanja „Na radni vijek od 20 godina“ koja provodi tvrtka MIELE, temelje se na opsežnom konceptu koji se primjenjuje kroz radne upute, upute za laboratorijska ispitivanja i vezane standarde. Ovaj se koncept procjenjuje u okvirima istraživanja pogonske izdržljivosti s rezultatom, da je ovaj koncept potpun, odgovara standardu tehnike te da je ovakvim načinom postupanja perilice rublja sa sušilicom moguće isprobati za period uporabe od 20 godina kod prosječnog korištenja u prosječno velikom kućanstvu (Fraunhofer Institut, Expertise LBF izvješće br. 308005).
Prethodno opisano nije potvrda niti jamstvo trajanja naših perilica rublja sa sušilicom više od 20 godina. Ispitivanja tijekom faze razvoja ne isključuju neuspjeh u pojedinim slučajevima ili moguću potrebu za popravkom ili uslugom servisa koji se odnosi na primijenjeni proizvod. U toj se mjeri vezano za ispitani proizvod primjenjuju zakonski propisi o jamstvu i event. dodatne odredbe iz općih uvjeta poslovanja tvrtke Miele.
PERILICE POSUĐA
MIELE je ispitao razvojne modele i osnovne komponente tijekom faze razvoja perilica posuđa serije G 5000 i G 7000 u teškim ispitivanjima izdržljivosti. Cilj ovih ispitivanja koje provodi MIELE je simulacija prosječne upotrebe u razdoblju od 20 godina.
Osnova za određivanje uvjeta ispitivanja za provjeru dugotrajnosti su prosječne navike potrošača preuzete iz studija i istraživanja. MIELE ispitivanja temelje se na ukupno 5.600 ciklusa pranja s različitim programima. Navedeno odgovara 280 ciklusa pranja godišnje tijekom perioda od 20 godina. Zahtjevi koji iz toga proizlaze preneseni su na uvjete ispitivanja. Oni navode osim točnih uvjeta ispitivanja ujedno i broj ispitanih uzoraka kako bi se dobili statistički utemeljeni rezultati ispitivanja.
Ispitivanja koja na taj način vrši tvrtka MIELE tijekom faze razvoja proizvoda provode i nadziru naši djelatnici. Odgovarajući rezultati se zadržavaju i vrednuju. Serija perilica posuđa se odobrava tek kad su rezultati ispitivanja u skladu s postavljenim kriterijima vezanim za pouzdanost serije perilice posuđa.
Ispitivanja „Na radni vijek od 20 godina“ koja provodi tvrtka MIELE, temelje se na opsežnom konceptu koji se primjenjuje kroz radne upute, upute za laboratorijska ispitivanja i vezane standarde. Ovaj se koncept procjenjuje u okvirima istraživanja pogonske izdržljivosti s rezultatom, da je ovaj koncept potpun, odgovara standardu tehnike te da je ovakvim načinom postupanja perilice posuđa moguće isprobati za period uporabe od 20 godina kod prosječnog korištenja u prosječno velikom kućanstvu (Fraunhofer Institut, Expertise LBF izvješće br. 308595 – ExG).
Prethodno opisano nije potvrda niti jamstvo trajanja naših perilica posuđa više od 20 godina. Ispitivanja tijekom faze razvoja ne isključuju neuspjeh u pojedinim slučajevima ili moguću potrebu za popravkom ili uslugom servisa koji se odnosi na primjenjeni proizvod. U toj se mjeri vezano za ispitani proizvod primjenjuju zakonski propisi o jamstvu i event. dodatne odredbe iz općih uvjeta poslovanja tvrtke MIELE.
PEĆNICE
MIELE je tijekom faze razvoja pećnica serije H-7000 ključne komponente pećnica i pećnica s mikrovalovima provjeravao temeljitim ispitivanjima izdržljivosti. Cilj ovakvih ispitivanja koje provodi tvrtka MIELE je simulacija prosječnog korištenja glavnih funkcija tijekom perioda od 20 godina.
Osnova za određivanje uvjeta ispitivanja za provjeru dugotrajnosti su prosječne navike potrošača preuzete iz studija i istraživanja. MIELE ispitivanja pritom se temelje na ukupno 2160 sati korištenja pećnica kao i 3160 sati korištenja pećnica s mikrovalovima u različitim načinima rada. Navedeno odgovara korištenju od 108 sati godišnje i 158 sati godišnje uporabe pećnice s funkcijom mikrovalova tijekom perioda od 20 godina. Nadalje se uzima u obzir prosječno 3 čišćenja pirolizom. Zahtjevi koji iz toga proizlaze preneseni su na uvjete ispitivanja. Oni navode osim točnih uvjeta ispitivanja ujedno i broj ispitanih uzoraka kako bi se dobili statistički utemeljeni rezultati ispitivanja.
Ispitivanja koja na taj način vrši tvrtka MIELE tijekom faze razvoja proizvoda provode i nadziru naši djelatnici. Odgovarajuće rezultate MIELE zadržava i vrednuje. Serija pećnica se odobrava tek kad su rezultati ispitivanja u skladu s postavljenim kriterijima vezanim za pouzdanost ključnih komponenti. Ključne komponente su ovdje glavne komponente serije pećnica, koje su neophodne za temeljne funkcije pečenja i uporabe mikrovalova.
Ispitivanja „Na radni vijek od 20 godina“ koja provodi tvrtka MIELE, temelje se na opsežnom konceptu koji se primjenjuje kroz radne upute, upute za laboratorijska ispitivanja i vezane standarde. Ovaj se koncept procjenjuje u okvirima istraživanja pogonske izdržljivosti s rezultatom, da je ovaj koncept potpun, odgovara standardu tehnike te da je ovakvim načinom postupanja temeljne funkcije pećnice moguće isprobati za period uporabe od 20 godina kod prosječnog korištenja u prosječno velikom kućanstvu (Fraunhofer Institut, Expertise, LBF izvješće br. 308005- ExÖ).
Prethodno opisano nije potvrda niti jamstvo trajanja naših pećnica odn. pećnica s mikrovalovima više od 20 godina te ne isključuje moguću potrebu za popravkom ili uslugom servisa. U toj se mjeri vezano za ispitani proizvod primjenjuju zakonski propisi o jamstvu i event. dodatne odredbe iz općih uvjeta poslovanja tvrtke Miele.
PARNA PEĆNICA
MIELE je tijekom faze razvoja serije DG 7000 (parna pećnica), uključujući proizvode DGC 7000 („Kombinirana parna pećnica“ – parna pećnica s funkcijom pečenja) i DGM 7000 (parna pećnica s mikrovalovima) provjeravao ključne komponente temeljitim ispitivanjima izdržljivosti. Cilj ovakvih ispitivanja koje provodi tvrtka MIELE je simulacija prosječnog korištenja glavnih funkcija tijekom perioda od 20 godina.
Osnova za određivanje uvjeta ispitivanja za provjeru dugotrajnosti su prosječne navike potrošača preuzete iz studija i istraživanja. MIELE ispitivanja pritom se temelje na ukupno 2500 sati korištenja parnih pećnica (DG), 4.700 sati korištenja parnih pećnica s funkcijom pečenja (DGC) te 3.500 sati korištenja parnih pećnica s mikrovalovima (DGM) u različitim načinima rada. Navedeno simulira uporabu parne pećnice 125 sati godišnje, parne pećnice s funkcijom pečenja (DGC) 235 sati godišnje i parne pećnice s funkcijom mikrovalova (DGM) 175 sati godišnje tijekom perioda od 20 godina. Zahtjevi koji iz toga proizlaze preneseni su na uvjete ispitivanja. Oni navode osim točnih uvjeta ispitivanja ujedno i broj ispitanih uzoraka kako bi se dobili statistički utemeljeni rezultati ispitivanja.
Ispitivanja koja na taj način vrši tvrtka MIELE tijekom faze razvoja proizvoda provode i nadziru naši djelatnici. Odgovarajuće rezultate MIELE zadržava i vrednuje. Serija se odobrava tek kad su rezultati ispitivanja u skladu s postavljenim kriterijima vezanim za pouzdanost ključnih komponenti. Ključne komponente su ovdje glavne komponente serije parnih pećnica, koje su neophodne za temeljne funkcije pečenja s parom, pečenja ili uporabe mikrovalova.
Ispitivanja „Na radni vijek od 20 godina“ koja provodi tvrtka MIELE, temelje se na opsežnom konceptu koji se primjenjuje kroz radne upute, upute za laboratorijska ispitivanja i vezane standarde. Ovaj se koncept procjenjuje u okvirima istraživanja pogonske izdržljivosti s rezultatom, da je ovaj koncept potpun, odgovara standardu tehnike te da je ovakvim načinom postupanja temeljne funkcije parne pećnice navedene serije moguće isprobati za period uporabe od 20 godina kod prosječnog korištenja u prosječno velikom kućanstvu (Fraunhofer Institut, Expertise, LBF izvješće br. 308234).
Prethodno opisano nije potvrda niti jamstvo trajanja naših parnih pećnica te ne isključuje moguću potrebu za popravkom ili uslugom servisa. U toj se mjeri vezano za ispitani proizvod primjenjuju zakonski propisi o jamstvu i event. dodatne odredbe iz općih uvjeta poslovanja tvrtke Miele.
MIKROVALNE PEĆNICE
MIELE je tijekom faze razvoja serije mikrovalnih pećnica M 7000 provjeravao ključne komponente temeljitim ispitivanjima izdržljivosti. Cilj ovakvih ispitivanja koje provodi tvrtka MIELE je simulacija prosječnog korištenja glavnih funkcija mikrovalova tijekom perioda od 20 godina.
Osnova za određivanje uvjeta ispitivanja za provjeru dugotrajnosti su prosječne navike potrošača preuzete iz studija i istraživanja. MIELE ispitivanja pritom se temelje na ukupno 1000 sati korištenja u različitim načinima rada. Navedeno simulira uporabu mikrovalova 50 sati godišnje. Zahtjevi koji iz toga proizlaze preneseni su na uvjete ispitivanja. Oni navode osim točnih uvjeta ispitivanja ujedno i broj ispitanih uzoraka kako bi se dobili statistički utemeljeni rezultati ispitivanja.
Ispitivanja koja na taj način vrši tvrtka MIELE tijekom faze razvoja proizvoda provode i nadziru naši djelatnici. Odgovarajuće rezultate MIELE zadržava i vrednuje. Serija se odobrava tek kad su rezultati ispitivanja u skladu s postavljenim kriterijima vezanim za pouzdanost ključnih komponenti. Ključne komponente su ovdje glavne komponente koje su neophodne za temeljne funkcije proizvoda.
Ispitivanja „Na radni vijek od 20 godina“ koja provodi tvrtka MIELE, temelje se na opsežnom konceptu koji se primjenjuje kroz radne upute, upute za laboratorijska ispitivanja i vezane standarde. Ovaj se koncept procjenjuje u okvirima istraživanja pogonske izdržljivosti s rezultatom, da je ovaj koncept potpun, odgovara standardu tehnike te da je ovakvim načinom postupanja temeljne funkcije proizvoda moguće isprobati za period uporabe od 20 godina kod prosječnog korištenja u prosječno velikom kućanstvu (Fraunhofer Institut, Expertise, LBF izvješće br. 308005).
Prethodno opisano nije potvrda niti jamstvo trajanja naših parnih pećnica te ne isključuje moguću potrebu za popravkom ili uslugom servisa. U toj se mjeri vezano za ispitani proizvod primjenjuju zakonski propisi o jamstvu i event. dodatne odredbe iz općih uvjeta poslovanja tvrtke Miele.
UGRADBENE LADICE ZA VAKUMIRANJE
MIELE je tijekom faze razvoja serije ladica za vakumiranje EVS 7000 provjeravao ključne komponente temeljitim ispitivanjima izdržljivosti. Cilj ovakvih ispitivanja koje provodi tvrtka MIELE je simulacija prosječnog korištenja glavnih funkcija ladica za vakumiranje tijekom perioda od 20 godina.
Osnova za određivanje uvjeta ispitivanja za provjeru dugotrajnosti su prosječne navike potrošača preuzete iz studija i istraživanja. MIELE ispitivanja pritom se temelje na ukupno 120 sati korištenja (predstavljajući 7.000 vakumskih ciklusa uključujući zavarivanje) ladica za vakumiranje EVS 7000 u različitim načinima rada. Navedeno simulira uporabu od 350 puta korištenja ladica za vakumiranje u jednoj minuti godišnje. Zahtjevi koji iz toga proizlaze preneseni su na uvjete ispitivanja. Oni navode osim točnih uvjeta ispitivanja ujedno i broj ispitanih uzoraka kako bi se dobili statistički utemeljeni rezultati ispitivanja.
Ispitivanja koja na taj način vrši tvrtka MIELE tijekom faze razvoja proizvoda provode i nadziru naši djelatnici. Odgovarajuće rezultate MIELE zadržava i vrednuje. Serija se odobrava tek kad su rezultati ispitivanja u skladu s postavljenim kriterijima vezanim za pouzdanost ključnih komponenti. Ključne komponente su ovdje glavne komponente koje su neophodne za temeljne funkcije proizvoda.
Ispitivanja „Na radni vijek od 20 godina“ koja provodi tvrtka MIELE, temelje se na opsežnom konceptu koji se primjenjuje kroz radne upute, upute za laboratorijska ispitivanja i vezane standarde. Ovaj se koncept procjenjuje u okvirima istraživanja pogonske izdržljivosti s rezultatom, da je ovaj koncept potpun, odgovara standardu tehnike te da je ovakvim načinom postupanja temeljne funkcije proizvoda moguće isprobati za period uporabe od 20 godina kod prosječnog korištenja u prosječno velikom kućanstvu (Fraunhofer Institut, Expertise, LBF izvješće br. 308234).
Prethodno opisano nije potvrda niti jamstvo trajanja naših ladica za vakumiranje te ne isključuje moguću potrebu za popravkom ili uslugom servisa. U toj se mjeri vezano za ispitani proizvod primjenjuju zakonski propisi o jamstvu i event. dodatne odredbe iz općih uvjeta poslovanja tvrtke Miele.
GOURMET GRIJAĆE LADICE
MIELE je tijekom faze razvoja serije grijaćih ladica ESW 7000 provjeravao ključne komponente temeljitim ispitivanjima izdržljivosti. Cilj ovakvih ispitivanja koje provodi tvrtka MIELE je simulacija prosječnog korištenja glavnih funkcija grijaćih ladica tijekom perioda od 20 godina.
Osnova za određivanje uvjeta ispitivanja za provjeru dugotrajnosti su prosječne navike potrošača preuzete iz studija i istraživanja. MIELE ispitivanja pritom se temelje na ukupno 7.500 sati korištenja s različitim postavkama brzina kao osnovom. Navedeno simulira uporabu od 450 minuta korištenja tjedno za 50 tjedana što rezultira 375 sati godišnje tijekom perioda od 20 godina. Zahtjevi koji iz toga proizlaze preneseni su na uvjete ispitivanja. Oni navode osim točnih uvjeta ispitivanja ujedno i broj ispitanih uzoraka kako bi se dobili statistički utemeljeni rezultati ispitivanja.
Ispitivanja koja na taj način vrši tvrtka MIELE tijekom faze razvoja proizvoda provode i nadziru naši djelatnici. Odgovarajuće rezultate MIELE zadržava i vrednuje. Serija se odobrava tek kad su rezultati ispitivanja u skladu s postavljenim kriterijima vezanim za pouzdanost ključnih komponenti.
Ispitivanja „Na radni vijek od 20 godina“ koja provodi tvrtka MIELE, temelje se na opsežnom konceptu koji se primjenjuje kroz radne upute, upute za laboratorijska ispitivanja i vezane standarde. Ovaj se koncept procjenjuje u okvirima istraživanja pogonske izdržljivosti s rezultatom, da je ovaj koncept potpun, odgovara standardu tehnike te da je ovakvim načinom postupanja temeljne funkcije proizvoda moguće isprobati za period uporabe od 20 godina kod prosječnog korištenja u prosječno velikom kućanstvu (Fraunhofer Institut, Expertise, LBF izvješće br. 308234).
Prethodno opisano nije potvrda niti jamstvo trajanja naših ladica za vakumiranje te ne isključuje moguću potrebu za popravkom ili uslugom servisa. U toj se mjeri vezano za ispitani proizvod primjenjuju zakonski propisi o jamstvu i event. dodatne odredbe iz općih uvjeta poslovanja tvrtke Miele.
USISAVAČI
Classic C 1, Compact C 1, Compact C 2, Complete C 2, Complete C 3, Blizzard CX 1, Swing H 1, Dynamic U 1
MIELE je tijekom faze razvoja sljedeće mrežno pokretane serije usisavača za kućanstvo s vrećicom, Classic C 1, Compact C 1, Compact C 2, Complete C 2, Complete C 3 i Blizzard CX 1, temeljitim ispitivanjima izdržljivosti provjeravao modele i ključne komponente. Cilj ovakvih ispitivanja koje provodi tvrtka MIELE je simulacija prosječnog korištenja tijekom perioda od 20 godina.
Osnova za određivanje uvjeta ispitivanja za provjeru dugotrajnosti su prosječne navike potrošača preuzete iz studija i istraživanja. MIELE ispitivanja pritom se temelje na ukupno 750 sati rada uređaja. Navedeno odgovara 45 minuta uporabe tjedno i korištenju tijekom 50 tjedana u godini tijekom perioda od 20 godina. Zahtjevi koji iz toga proizlaze preneseni su na uvjete ispitivanja. Oni navode osim točnih uvjeta ispitivanja ujedno i broj ispitanih uzoraka kako bi se dobili statistički utemeljeni rezultati ispitivanja.
Ispitivanja koja na taj način vrši tvrtka MIELE tijekom faze razvoja proizvoda provode i nadziru naši djelatnici. Odgovarajući rezultati se zadržavaju i vrednuju. Gore navedena serija usisavača se odobrava tek kad su rezultati ispitivanja u skladu s postavljenim kriterijima vezanim za pouzdanost navedene serije usisavača.
Ispitivanja „Na radni vijek od 20 godina“ koja provodi tvrtka MIELE, temelje se na opsežnom konceptu koji se primjenjuje kroz radne upute , upute za laboratorijska ispitivanja i vezane standarde. Ovaj se koncept procjenjuje u okvirima istraživanja pogonske izdržljivosti s rezultatom, da je ovaj koncept potpun, odgovara standardu tehnike te da je ovakvim načinom postupanja mrežno pokretane usisavače za kućanstvo moguće isprobati za period uporabe od 20 godina kod prosječnog korištenja u prosječno velikom kućanstvu (Fraunhofer Institut, LBF izvješće br. 307530 -Expertise Bodenpflege).
Prethodno opisano nije potvrda niti jamstvo trajanja gore navedenih kućanskih usisavača više od 20 godina te ne isključuje moguću potrebu za popravkom ili uslugom servisa. U toj se mjeri vezano za ispitani proizvod primjenjuju zakonski propisi o jamstvu i event. dodatne odredbe iz općih uvjeta poslovanja tvrtke MIELE.
Ispitivanja do 10.000 sati
Tijekom faze razvoja perilica rublja serije W1 i sušilica rublja serije T1 Miele je proveo ispitivanja modela i osnovnih komponenti na 10.000 sati.
Ušteda do 3.300 kada napunjenih vodom
Tijekom očekivanog radnog vijeka, naši uređaji štede 596.484 * litara svježe vode ili 3977 kada. U usporedbi s ručnim pranjem, 5 ciklusa ispiranja tjedno s 14 standardnih postavki tijekom 20 godina (jedna kada s prosječno 150 l).
Naši motori perilica rublja ispitani su do 3 puta dulje od nekih motora automobila
Tijekom faze razvoja perilica rublja serije W1 i sušilica rublja serije T1 Miele je proveo ispitivanja modela i osnovnih komponenti na 10.000 sati.
Miele Opći uvjeti za Stručnog servisera
1. Opseg primjene, jezik ugovornog odnosa
1.1 Ovi Miele Opći uvjeti za Stručnog servisera (dalje u tekstu: Uvjeti) primjenjuju se na kupnju i/ili naručivanje:
- Miele rezervnih dijelova za Stručne servisere (dalje u tekstu više dijelova kao Dijelovi, pojedinačno kao Dio),
- Miele softvera i drugih digitalnih proizvoda za Stručne servisere (dalje u tekstu: Digitalni proizvodi) i
- besplatan i naplatan pristup informacijama o popravku i održavanju za Stručne servisere (dalje u tekstu kao: Usluge).
1.2 Mi smo MIELE trgovina i servis d.o.o. sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, na poslovnoj adresi Zagreb (Grad Zagreb), Buzinski prilaz 32, upisani u Sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, pod matičnim brojem subjekta upisa (MBS): 080485596, PIN (OIB): 51026666557 (dalje u tekstu: Miele)
1.3 Narudžbe možete izvršiti samo Vi, stručni serviser, kao samostalni poduzetnik, pravna osoba, fizička osoba koja koristi Dijelove, Digitalne proizvode i/ili Usluge u obavljanju svoje profesionalne djelatnosti ili Vaš zaposlenik, ali ni u kojem slučaju osoba koja djeluje u svojstvu potrošača, izvan svoje profesionalne djelatnosti (dalje u tekstu: Stručni serviser ili Vi).
Na ugovorni odnos između Miele-a i Stručnog servisera ni u kojem slučaju se neće primjenjivati bilo kakvi uvjeti poslovanja Stručnog servisera već isključivo uvjeti poslovanja Miele-a, uključujući ove Uvjete.
1.4 Jezik ugovornog odnosa između Miele-a i Stručnog servisera je hrvatski.
1.5 Pažljivo pročitajte ove Uvjete prije nego što nam pošaljete svoju narudžbu. Ovi Uvjeti Vam govore tko smo mi, na koji način Vam osiguravamo Dijelove, Digitalne proizvode i Usluge, uvjete izmjene i raskida našeg ugovornog odnosa, što učiniti u slučaju poteškoća kao i ostale važne informacije. U slučaju bilo kakvih nejasnoća vezanih za ove Uvjete, slobodno nas kontaktirajte.
Ovi Uvjeti dostupni su u našoj trgovini i Vašem korisničkom računu te ih uvijek možete pregledati, preuzeti, spremiti i ispisati.
2. Preduvjeti za korištenje trgovine
Korisnički račun
2.1 Da biste koristili našu trgovinu, potrebno je da se registrirate i kreirate svoj korisnički račun. Nakon što unesete Vaše podatke, proces registracije možete završiti klikom na gumb "Registracija" te će Vaš zahtjev za registracijom automatski biti poslan Miele-u. Miele zadržava pravo, po svom vlastitom nahođenju, odlučiti o prihvaćanju Vašeg zahtjev za registracijom (dalje u tekstu: Zahtjev).
Prilikom registracije, Miele ima pravo zahtijevati od Stručnog servisera da dokaže da (i) kao Stručni serviser ima tehničke kompetencije za popravak kućanskih aparata i da poštuje primjenjive propise za servisere električne opreme u državama članicama u kojima posluje i (ii) da ima relevantnoosiguranje koje pokriva odgovornosti koje proizlaze iz njegove djelatnosti, bez obzira na to zahtjeva li to država članica.
Miele će prihvatiti ili odbiti Vaš Zahtjev u roku od pet (5) radnih dana od dana podnošenja Zahtjeva. Ako Miele prihvati Zahtjev, Vašu uspješnu registraciju potvrdit će Vam putem trgovine ili putem e-maila.
Po uspješnoj registraciji, za Vas ćemo kreirati korisnički račun na koji se možete prijaviti pomoću svojih pristupnih podataka (e-mail adresa i lozinka).
Putem Vašeg korisničkog računa uvijek možete pregledati i sve svoje prethodne narudžbe.
Daljnji preduvjeti
2.2 Za korištenje naših Digitalnih proizvoda i/ili Usluga, morate ispunjavati sve propisana preduvjete, a koje možete pronaći u odgovarajućem opisu svakog pojedinog Digitalnog proizvoda ili Usluge.
3. Sklapanje ugovora
3.1 Dostupnost naših Dijelova, Digitalnih proizvoda i Usluga ne predstavlja pravno obvezujuću ponudu, već samo poziv za davanje ponude odnosno Vaše Narudžbe.
Možete staviti bilo koji Dio u virtualnu košaricu klikom na gumb “U košaricu”.Dio ili Dijelove koje ste odabrali i stavili u košaricu, u bilo kojem trenutku prije slanja narudžbe, možete provjeriti i/ili zamijeniti.
Isto tako, prije nego što nam pošaljete svoju Narudžbu, možete dodati i neki drugi Dio ili više Dijelova u košaricu ili ih ukloniti iz košarice, klikom na simbol koša za otpad čime će taj Dio biti izbrisan iz košarice.
Vaša Narudžba za Dijelove iz košarice postat će obvezujuća klikom na gumb “Kupi sada” ili “Naruči sada s obvezom plaćanja”. Prihvaćanje Vaše narudžbe potvrdit ćemo putem e-maila ili zasebne potvrde narudžbe unutar najviše pet dana od slanja Narudžbe. Prihvaćanjem Vaše narudžbe između nas nastaje ugovorni odnos.
Digitalni proizvodi i Usluge ne mogu se naručivati putem trgovine. Za Digitalne proizvode i Usluge molimo kontaktirajte nas poštom na adresu Buzinski prilaz 32, 10010 Zagreb, Republika Hrvatska, ili putem e-maila, info@miele.hr kako biste dobili našu ponudu.
Našu ponudu Digitalnih proizvoda i Usluga možete prihvatiti istim putem i to, poštom na adresu Buzinski prilaz 32, 10010 Zagreb, Republika Hrvatska ili putem e-maila info@miele.hr. Prihvatom naše ponude, između nas nastaje ugovorni odnos.
4. Dijelovi, Digitalni proizvodi i Usluge
- nećete distribuirati, prodavati, iznajmljivati, davati u zakup ili na drugi način licencirati ili podlicencirati Digitalne proizvode i Usluge bez prethodne pisane i izričite suglasnosti Miele-a;
- nećete davati na korištenje Digitalne proizvode i Usluge više korisnika nego što Vam je dopušteno i među nama ugovoreno;
- nećete koristiti Digitalne proizvode i Usluge u nezakonite svrhe ili na bilo koji način koji bi mogao povrijediti ove Uvjete ili bilo koji primjenjivi propis;
- nećete prenositi bilo kakav maliciozni softver, nedostatke ili bilo koje druge elemente destruktivne prirode ili bilo koje druge elemente koje bi mogli ugroziti Usluge ili bilo koje druge proizvode i/ili usluge koje pruža Miele, na bilo koje servere ili mreže povezane s bilo kojim proizvodima i/ili uslugama koje pruža Miele;
- Digitalne proizvode i Usluge nećete prenositi, rastavljati, kopirati, primjenjivati na njih obrnuti inženjering, stvarati od njih izvedene radove ili ih na bilo koji drugi način mijenjati osim ako za to izričito niste ovlašteni sukladno primjenjivim propisima. U slučaju da primjenjivi propisi kao uvjet ovlaštenja pretpostavljaju suglasnost Miele-a, ovime se izričito utvrđuje da ta suglasnost mora biti izričita i u pisanom obliku.
5. Aktivacija Digitalnih proizvoda i Usluga
Nakon što prihvatite našu ponudu, za Vaše potrebe ćemo aktivirat Digitalni proizvod i/ili Uslugu. Kada je riječ o Digitalnim proizvodima, za potrebe njihove instalacije, poslat ćemo Vam poveznicu putem koje će biti dostupne i s koje ćete moći preuzeti datoteke za instalaciju odgovarajućeg Digitalnog proizvoda.
6. Uvjeti i rokovi za isporuku Dijelova
6.1 Isporuku izvršavaju naši vanjski partneri za dostavu. Rokovi isporuke pojedinih Dijelova navedeni su na završnoj stranici za kupnju.
6.2 Dijelove šaljemo nakon što potvrdimo Vašu narudžbu. Rok isporuke započinje prvog radnog dana nakon dana potvrde Vaše narudžbe.
6.3 Dostave vršimo samo unutar Republike Hrvatske.
6.4 U slučaju da nismo u mogućnosti isporučiti Vašu Narudžbu uslijed više sile, uključujući, ali ne ograničavajući se na štrajk, blokadu, nedostatak radne snage bez naše krivnje, nepredvidivih kašnjenja od strane poddobavljača, intervencija vlasti, nepredvidivih radnji trećih strana koje ne djeluju u naše ime, tehničkih okolnosti izvan naše kontrole ili bilo kojih drugih nepredvidivih okolnosti koje nismo mogli predvidjeti niti spriječiti, rokovi isporuke smatrat će se produženima za vrijeme trajanja takve spriječenosti (dalje u tekstu: Izvanredne okolnosti). O početku i završetku Izvanrednih okolnosti, obavijestit ćemo Vas bez odgađanja. Ako bi zbog Izvanrednih okolnosti isporuka kasnila za više od jednog mjeseca, obje ugovorne strane mogu raskinuti ugovor koji se odnosi na Dijelove čija isporuka kasni.
6.5 Ako u iznimnim slučajevima, određeni Dio nije dostupan na skladištu, odmah ćemo Vas obavijestiti o tome. U tom slučaju, predložit ćemo Vam isporuku drugog, sličnog Dijela te Vas obavijestiti o predviđenom datumu isporuke. U slučaju da Vam takav novi datum isporuke ne odgovara ili ne želite primiti isporuku sličnog Dijela, imate pravo raskinuti ugovor u roku od 8 (osam) dana te ćemo Vam refundirati iznose koje ste do tada platili za otkazanu narudžbu.
7. Cijene te načini i uvjeti plaćanja
7.1 Registracija te korištenje trgovine kao i određenih Usluga su besplatni.
Cijene za naše Dijelove, Digitalne proizvode i naplative Usluge navedene na stranicama trgovine ili u našoj ponudi izražene su u neto iznosu te ne uključuju trošak PDV-a i trošak dostave. Troškove dostave i PDV-a možete vidjeti na stranici za zaključivanje kupnje.
7.2 Cijene navedene za naše Digitalne proizvode i Usluge definirane su u iznosu predviđenom za jednokratna plaćanja.
7.3 Plaćanje se vrši putem računa.
7.4 Račun ćete dobiti zajedno s potvrdom Vaše narudžbe. Račun dospijeva za plaćanje u roku od četrnaest (14) dana od dana slanja računa.
7.5 Dužni ste održavati svoje podatke o plaćanju ažurnima.
7.6 Nemate pravo kompenzirati bilo koje Vaše plaćanje s našim potraživanjima, osim ako su Vaša protupotraživanja utvrđena nespornima s naše strane i dospjela.
8. Privatnost podataka
8.1 Prilikom obrade Vaše narudžbe surađujemo s raznim partnerima, pružateljima usluga, koji su primjerice, zaduženi za obradu plaćanja i logistiku. Istodobno, brinemo da naši partneri također poštuju važeće propise o obradi osobnih podataka.
8.2 Radi provođenja Vašeg plaćanja po narudžbi, po potrebi, koristimo usluge kvalificiranog pružatelja usluga kartičnog plaćanja.
8.3 Za detaljnije informacije o privatnosti podataka, molimo pogledajte našu Izjavu o privatnosti podataka na sljedećem linku Politika privatnosti.
9. Zadržavanje prava na izmjene
Miele pridržava pravo, prema vlastitom nahođenju, u svrhu daljnjeg razvoja naših Digitalnih proizvoda i Usluga ili iz sigurnosnih i drugih poslovnih razloga, u bilo kojem trenutku izmijeniti i/ili dopuniti sadržaj naših Digitalnih proizvoda i Usluga, a koje izmjene i dopune će se primjenjivati ubuduće. U slučaju da bi takve izmjene i dopune značajno utjecale na sadržaj našeg Digitalnog proizvoda i/ili Usluge o istima ćemo Vas pravovremeno obavijestit putem e-pošte ili trgovine.
10. Ograničenje odgovornosti
Miele je odgovoran za stvarno nastalu štetu nastalu namjerom ili krajnjom nepažnjom, u skladu s primjenjivim propisima Republike Hrvatske. U slučaju obične nepažnje, Miele je odgovoran bez ograničenja samo za štetu nastalu po život, zdravlje ili za tjelesnu ozljedu.
U svim drugim slučajevima obične nepažnje, Miele je odgovoran samo u mjeri u kojoj Miele povrijedi ove Uvjete ili bilo koji drugi pisani sporazum sklopljen između Vas i Miele-a. U takvom slučaju, odgovornost Miele-a prema Vama bit će ograničena na običnu štetu koja se mogla predvidjeti, u skladu s ovim Uvjetima. Za svaku drugu štetu Miele nije odgovoran.
11. Salvatorna klauzula
U slučaju da su određene odredbe ovih Uvjeta u cijelosti ili djelomično ništetne ili postanu takvima, kao i u slučaju da ovi Uvjeti sadrže pravne praznine, ostale odredbe Uvjeta ostat će na snazi. Umjesto ništetne odredbe, bez odgode će biti utvrđena pravno valjana odredba koja će odgovarati smislu i svrsi ništetne odredbe. Isto će se primijeniti u slučaju da ovi Uvjeti sadrže bilo koje omaške ili nehotične praznine.
12. Primjenjivo pravo
Na naš ugovorni odnos, primjenjuje se materijalno pravo Republike Hrvatske uz isključenje primjene Konvencije Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe (CISG) i kolizijskih normi. Za sve sporove koji proizlaze iz ili u vezi s ovim Uvjetima bit će nadležan stvarno nadležni sud u Zagrebu.
Opći uvjeti poslovanja Miele servisa
Kupnjom Miele uređaja odlučili ste se na dugotrajnost i najbolju kvalitetu. Međutim, zatrebate li slučajno pomoć, Miele servis je brz i pouzdan partner.
Opći uvjeti poslovanja Miele servisa podložni su izmjenama te su važeći Opći uvjeti objavljeni u poslovnim prostorijama Miele servisa te internetskoj stranici: Miele servis - opći uvjeti.
PRIJAVA PROIZVODA U SERVIS
Korisnik može prijaviti kvar na uređaju i zahtijevati obavljanje servisa uređaja na sljedeće načine:
Vlastitom dostavom uređaja na adresu Miele servisa: Buzinski prilaz 32, 10 000 Zagreb od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00 sati.
E-mail prijavom na: servis@miele.hr
Popunjavanjem servisnog upitnika na: https://www.miele.hr/e/service-repair-product-so
Telefonskom prijavom na broj +385 1 6689 010.
POPRAVAK UNUTAR JAMSTVENOG ROKA I SUKLADNO UVJETIMA KOMERCIJALNOG JAMSTVA
Komercijalno jamstvo počinje teći s datumom predaje proizvoda korisniku, a dokazuje se predočenjem originalnog računa o kupnji i pravilno ispunjenog te od strane prodavatelja ovjerenog jamstvenog lista.
Važeći jamstveni list je originalni, izdan od strane proizvođača koji je uz proizvod/uređaj ovjerio i priložio prodavatelj predmetnog proizvoda. Kvarovi na proizvodima pokriveni komercijalnim jamstvom i prijavljeni unutar jamstvenog roka biti će otklonjeni bez naplate krajnjem korisniku. Uvjetima komercijalnog jamstva nije pokriveno sljedeće:
- oštećenja ili kvarovi koji su nastali kao posljedica nepravilnog priključivanja, nepravilne uporabe ili instalacije, te kao posljedica nepoštovanja priloženih uputstava za rukovanje;
- oštećenja koja je prouzrokovala nestručna osoba ili ukoliko su ugrađeni neoriginalni rezervni dijelovi;
- oštećenja nastala uslijed udara groma ili prenapona;
- oštećenja ili kvarovi nastali na potrošnom materijalu ili zbog trošenja potrošnog materijala (baterije, brtve, filteri itd.);
- svi kvarovi te situacije potencijalno opasne po radni vijek i nazivne specifikacije proizvoda koje su nastale uslijed uporabe proizvoda u drugim uvjetima (npr. profesionalna uporaba uređaja namijenjenih kućnoj upotrebi);
- štete nastale na aparatima za kućanstvo koji su ugrađeni na razna plovila, obzirom da su atestirani i namijenjeni isključivo za kućnu uporabu.
Iako prilikom preuzimanja uređaj pregledavamo u potrazi za fizičkim oštećenjima koja mogu utjecati na valjanost komercijalnog jamstva, zbog mogućih oštećenja koja nisu vidljiva izvana, uključivo, ali ne ograničavajući se na npr. unutarnja oštećenja, korištenje neoriginalnih vrećica u usisavačima, prisutnost tragova tekućine, naponski udar ili nepravilno održavanje, konačna odluka o priznavanju komercijalnog jamstva se donosi nakon pregleda uređaja u Miele servisu.
U slučaju popravka Miele uređaja unutar jamstvenog roka i sukladno uvjetima komercijalnog jamstva, jamstveni rok produljuje se za onoliko dana koliko je korisnik bio lišen uporabe Miele uređaja.
Kad je izvršena zamjena uređaja ili njegov bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene odnosno od vraćanja popravljenog uređaja. Miele servis pridržava pravo odrediti koji popravak smatra bitnim.
U slučaju zamjene određenog dijela Miele uređaja, jamstveni rok od 12 mjeseci počinje teći isključivo samo za zamijenjeni određeni dio, a ne za cijeli Miele uređaj.
POPRAVAK IZVAN JAMSTVENOG ROKA I IZVAN UVJETA KOMERCIJALOG JAMSTVA
Otklanjanje kvarova koji su izvan jamstvenog roka i/ili nisu pokriveni uvjetima komercijalnog jamstva isključiva su odgovornost krajnjeg korisnika te ćete biti upozoreni na tu činjenicu i bit će Vam ispostavljena procjena troška/ponuda koju ćemo Vam javiti usmeno ili poslati na pisano odobrenje, a na temelju koje će po dobivenom odobrenju i obavljenom servisu biti ispostavljen račun.
Po primitku procjene troška/ponude korisnik ima rok od 15 dana odlučiti želi li uređaj servisirati i o tome obavijestiti Miele servis pisanim putem. Po isteku tog roka, ukoliko korisnik ne obavijesti Miele servis da želi servisirati uređaj po procjeni troška/ponudi, uređaj ćemo vratiti korisniku na način da uređaj samostalno preuzme u Miele servisu ili dostavom kurirskom službom po izboru Miele servisa o trošku korisnika, a sve uz naplatu troškova administracije, logistike i dijagnostike prema službenom cjeniku Miele trgovine i servisa d.o.o..
Ukoliko se servis određenog Miele uređaja obavlja izvan poslovnih prostorija Miele servisa, npr. u kućanstvu korisnika i/ili sl., nisu primjenjive odredbe o preuzimanju i vraćanju Miele uređaja.
U slučaju da korisnik odustane od servisa iz bilo kojeg razloga, naplaćuju se troškovi do tada izvršenih radova, ugrađenih dijelova i materijala, administracije, logistike i dijagnostike prema službenom cjeniku Miele trgovine i servisa d.o.o.
Svaki rezervni dio ugrađen u uređaj korisnika prilikom obavljanja servisnog popravka ostaje u vlasništvu Miele trgovine i servisa d.o.o., dok ispostavljeni račun Miele servisa nije u potpunosti podmiren.
Jamstvo za uređaje popravljene izvan jamstvenog roka i/ili jamstvenih uvjeta je 12 mjeseci i obuhvaća isključivo ugrađeni dio i ugradnju istog. Jamstvo se odnosi samo na identični kvar tj. neispravnost iste komponente i ne obuhvaća funkcioniranje cijelog uređaja
PREUZIMANJE UREĐAJA
Nakon izvršenog servisa uređaja korisnik će o tome biti obavješten putem izabranog sredstva komunikacije (telefon, e-mail i sl.) te uređaj može samostalno preuzeti uz predočenje potvrde uplate sukladno računu Miele servisa ili plaćanjem izravno u Miele servisu u roku od 15 dana od obavijesti o dovršenom servisu.
Nakon proteka roka od 15 dana zadržavamo pravo naplatiti korisniku troškove skladištenja uređaja u iznosu od 1% tržišne vrijednosti uređaja po svakom danu skladištenja. Protekom roka od 30 dana od obavijesti o dovršenom servisu servisirani uređaj i račun za izvršenu uslugu poslat ćemo korisniku kurirskom službom po izboru Miele servisa o njegovom trošku.
Za uređaje koje korisnik ne preuzme ili iz bilo kojeg razloga odbija preuzeti te isti ostanu 60 i više dana u poslovnim prostorijama Miele servisa, ne odgovaramo ni na koji način te zadržavamo pravo takve uređaje ustupiti pravnoj osobi ovlaštenoj za ekološko zbrinjavanje elektronskog i elektroničkog otpada.
Besplatno dodatno jamstvo od 125 tjedana
Besplatno dodatno jamstvo od 125 tjedana je dostupno samo za 125 Gala Edition promotivne modele.
U pakiranju Vašeg proizvoda pronaći ćete vaučer ili letak s informacijama o aktivaciji produženja jamstva. Jednostavno skenirajte QR kôd i slijedite upute.
Dodatno jamstvo se izravno nastavlja na 2-godišnje Miele jamstvo i produljuje ga za dodatnih 125 tjedana. Imajte na umu da se jamstvo mora aktivirati putem Miele aplikacije unutar 30 dana od kupnje uređaja. Raspoloživo za mobilni krajnji uređaj (minimalne uvjete naći ćete u podacima iz App Store). Dodatna digitalna ponuda tvrtke Miele & Cie. KG. Sve pametne primjene omogućuje sustav Miele@home. Opseg funkcija može varirati ovisno o modelu i državi.
Vrijede uvjeti ugovora o produženju jamstva za 125 tjedana. U nastavku molimo pogledajte uvjete u cijelosti.
Hvala vam što ste aktivirali svoje besplatno produženo jamstvo od 125 tjedana. Navedeno jamstvo počinje teći odmah nakon 2-godišnjeg Miele komercijalnog jamstva, produžujući ga za dodatnih 125 tjedana.
Slijedeći uvjeti ugovora primjenjuju se na produženo jamstvo, neograničavajući zakonska prava u slučaju nedostatka. Ostvarivanje ovih propisanih prava je besplatno.
1. Trajanje i početak produženog jamstva
1.1 Miele trgovina i servis d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Buzinski prilaz 32, OIB: 51026666557 (dalje u tekstu: Miele) osigurava dvogodišnje komercijalno jamstvo od datuma predaje uređaja kupcu. Sa 125 tjedana produženim jamstvom Miele pokriva troškove popravaka za slijedećih 125 tjedana odmah nakon komercijalnog jamstva. Razdoblje valjanosti je naznačeno na prednjoj strani produženog jamstva.
1.2. Ovo produženo jamstvo bit će dostavljeno kupcu putem e-maila.
1.3. Popravak uređaja ili nabavka rezervnih dijelova ne produžuju razdoblje ugovora.
2. Uvjeti
2.1 Uređaj kupljen od ovlaštenog specijaliziranog prodavača ili direktno od Miele-a u zemlji članici EU (osim Republike Irske) ili Švicarskoj.
2.2 U vrijeme kupnje Miele produženog jamstva, uređaj se nalazi unutar zemlje sjedišta društva Miele trgovina i servis d.o.o.
2.3 Produženo jamstvo vrijedi samo za jedan određeni Miele uređaj u konkretnom slučaju i neprenosivo je.
2.4 Ako dođe do promjene u vlasništvu uređaja ili ako se vlasnik preseli na drugu adresu, mora obavijestiti Miele kako bi produženo jamstvo ostalo važeće.
2.5 Produženo jamstvo od 125 tjedana je besplatno za definirane modele 125 Gala Edition. Mora se aktivirati putem Miele aplikacije u roku od 30 dana od datuma kupnje uređaja. Miele aplikacija je dodatna digitalna usluga Miele & Cie. KG.
2.6 Usluge u okviru produženog jamstva pružiti će se samo unutar EU, Ujedinjenog Kraljevstva, Švicarske ili Norveške.
2.7 Usluge u okviru produženog jamstva mogu isključivo biti pružane od strane Miele servisa ili Miele ovlaštenog servisnog partnera. Miele Servis možete kontaktirati putem: https://www.miele.hr/c/servis-10.htm.
2.8 Potvrda o kupnji i produženo jamstvo trebaju biti predočeni u slučaju da Miele serviser ili servisni partner ovlašten od strane društva Miele to zatraži.
2.9 Ako kupac nema pravo na popravak uređaja temeljem produženog jamstva, troškovi popravaka i drugih izvršenih usluga (npr. pregled uređaja) bit će fakturirani prema važećim cijenama.
2.10 Uređaj za kojeg je izdano produženo jamstvo može se koristiti samo u nekomercijalne svrhe.
3. Pokriće i obujam
3.1 Kvarovi na uređajima besplatno će biti uklonjeni unutar razumnog vremenskog roka bilo putem popravka ili zamjene dijelova. Sve putne troškove, troškove izlaska na teren, troškove rada i rezervnih dijelova snositi će Miele. Zamijenjeni rezervni dijelovi ili uređaji postaju vlasništvo društva Miele.
3.2 Ako je popravak uređaja neisplativ ili ako je popravak nemoguć, klijentu će se dati identični ili odgovarajući (ekvivalentan) novi uređaj. Zamjenskim uređajem ne mogu se jamčiti komunikacija (povezivanje) s ostalim uređajima i postojećim sustavom kućanskih uređaja. Alternativno, ako se navedeno zatraži, može se isplatiti (vratiti) iznos odgovarajuće trenutačne tržišne vrijednosti uređaja. Ako Miele vraća (isplaćuje) iznos trenutačne tržišne vrijednosti uređaja, produženo jamstvo postaje nevažeće. Ako je uređaj zamijenjen, preostali period osiguranja koji je predviđen produženim jamstvom prenosi se na novi uređaj.
3.3 Miele produženo jamstvo ne pokriva daljnje zahtjeve za naknadom štete protiv društva Miele osim u slučajevima koji su posljedica grube nepažnje i namjere Miele servisera ili Miele ovlaštenog servisnog partnera ili odgovornost koja posljedica proizlazi iz smrtne ozljede, tjelesne ozljede ili oštećenja zdravlja.
3.4 Nabava potrošnog materijala i pribora nije obuhvaćena ovim ugovorom.
4. Ograničenja
Miele produženo jamstvo ne pokriva troškove popravaka ili zamjene dijelova gdje je do neispravnosti uređaja došlo zbog:
4.1 Nepravilne montaže (instalacije) npr. nepoštivanje relevantnih sigurnosnih odredbi i pisanih uputa za rukovanje i instalaciju.
4.2 Nepravilnog korištenja i rukovanja, kao što je korištenje neprikladnih deterdženata ili kemikalija kao i šteta prouzrokovana unosom tekućine, građevinske prašine ili tonera.
4.3 Uređaja koji je kupljen u državi članici EU (osim Republike Irske) i Švicarskoj koji možda nije prikladan za uporabu ili može podlijegati ograničenjima uporabe zbog različitih tehničkih specifikacija.
4.4 Utjecaja vanjskih faktora kao što su oštećenja nastala zbog transporta, udaraca ili poskakivanja, loših okolišnih uvjeta ili prirodnih fenomena.
4.5 Popravaka ili preinaka koji nisu izvedeni od strane Miele servisera ili servisnih partnera obučenih i ovlaštenih od strane Miele-a.
4.6 Oštećenja na nestandardnoj opremi (priboru) i nekorištenje originalnih Miele rezervnih dijelova ili opreme (pribora) autoriziranih od strane Miele-a.
4.7 Loma stakla i neispravne rasvjete.
4.8 Fluktuacije u uvjetima opskrbe električnom energijom koji premašuju vrijednosti navedene od strane proizvođača.
4.9 Čišćenja i održavanja/njege koje se ne provode u skladu s uputama za rukovanje.
4.10 Trošenja i prirodnog trošenja povezanog s uporabom, kao što je smanjenje učinkovitosti baterije i komponenata koji se, u skladu s uputama za uporabu, moraju redovito mijenjati tijekom životnog ciklusa uređaja.
4.11 Oštećenja i kvarova nastalih na potrošnom materijalu ili zbog trošenja potrošnog materijala (baterije, brtve, filtera i sl.).
5. Zaštita podataka
U kontekstu izvršavanja usluga, Miele trgovina i servis d.o.o. prikuplja i obrađuje osobne podatke. Više informacija o obradi vaših osobnih podataka potražite u našoj obavijesti o privatnosti na https://www.miele.hr/c/zastita-podataka-14.htm.
6. Pravo na jednostrani raskid ugovora
Imate pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok za isticanje prava na jednostrani raskid ugovora istječe nakon 14 dana od dana sklapanja ugovora. Da biste ostvarili pravo na jednostrani raskid, morate obavijestiti Miele o svojoj odluci nedvosmislenom izjavom (npr. pismom poslanim poštom, faksom ili e-mailom). Možete koristiti priloženi obrazac za jednostrani raskid, ali ta forma nije obavezna. Da biste ispunili rok za jednostrani raskid ugovora dovoljno je da pošaljete svoju obavijest o ostvarivanju prava prije isteka roka za isticanje prava na jednostrani raskid ugovora.
Učinci jednostranog raskida
Ako jednostrano raskinete ovaj ugovor, nadoknadit ćemo vam sva plaćanja koja smo primili, bez nepotrebnog odgađanja i najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo obaviješteni o vašoj nedvosmislenoj odluci da koristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora u roku 14 dana od dana sklapanja ugovora. Takvu naknadu izvršit ćemo koristeći isto sredstvo plaćanja koje ste koristili za početnu transakciju, osim ako je izričito dogovoreno drugačije, a u svakom slučaju nećete imati nikakve naknade kao rezultat takvog povrata.
Ako ste zatražili početak obavljanja usluga tijekom razdoblja roka za isticanje prava na jednostrani raskid ugovora, platit ćete nam iznos koji je proporcionalan onome što je učinjeno sve dok društvo Miele nije primilo Vašu nedvosmislenu izjavu da koristite pravo na jednostrani raskid ugovora.
Obrazac za jednostrani raskid
(Popunite i vratite ovaj obrazac samo ako želite jednostrano raskinuti ugovor.)
— Za: Miele trgovina i servis d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Buzinski prilaz 32, servis@miele.hr
— Ovim putem Vas obavještavam/-o da jednostrano raskidam/-o ugovor o prodaji sljedeće robe(*) / za pružanje sljedeće usluge (*),
— Naručeno (*) / primljeno (*):
— Ime / Naziv potrošača:
— Adresa potrošača:
— Potpis potrošača (samo ako je ovaj obrazac na papiru),
— Datum
(*) Izbrišite prema potrebi
Produženje jamstva na 125 mjeseci
Produženje jamstva na 125 mjeseci (10 godina i 5 mjeseci) opcionalna je ponuda koju možete kupiti putem interneta ovdje. 125 mjeseci pokriva 10 godina plus dodatnih 5 mjeseci, uključujući 2 godine Miele jamstva. Ova ponuda vrijedi tijekom cijelog razdoblja kampanje od početka siječnja 2024. do kraja rujna 2025. Navedeno je dostupno samo za velike kućanske uređaje; iz ponude su izuzeti sljedeći proizvodi: usisavači, aparati za kavu (CVA i CM), MasterCool, Ranges i Dialog pećnice.
Vrijede uvjeti ugovora o produženju jamstva. U nastavku molimo pogledajte uvjete u cijelosti.
Slijedeći uvjeti ugovora primjenjuju se na produženo jamstvo, neograničavajući zakonska prava u slučaju nedostatka. Ostvarivanje ovih propisanih prava je besplatno.
1. Trajanje i početak produženog jamstva
1.1 Miele trgovina i servis d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Buzinski prilaz 32, OIB: 51026666557 (dalje u tekstu: Miele) osigurava dvogodišnje komercijalno jamstvo od datuma predaje uređaja kupcu. Miele produženim jamstvom, Miele pokriva troškove za 3 (tri) ili 8 (osam) godina nakon isteka dvogodišnjeg jamstvenog razdoblja. 125 mjeseci Produženo jamstvo produžuje komercijalno 2-godišnje jamstvo na slijedećih 8 godina i 5 mjeseci. Razdoblje valjanosti je naznačeno na prednjoj strani produženog jamstva.
1.2 Postojeće produženo jamstvo na pet (5) godina može se produžiti na deset (10) godina unutar razdoblja produženog jamstva. Dodatno 125-tjedno jamstvo može se produžiti do 10 godina unutar razdoblja valjanosti. Za kupnju kontaktirajte Miele Servisnu podršku.
1.3. Miele ima pravo na promjenu cijena produženog jamstva u bilo kojem trenutku. Prilikom kupnje Miele produženog jamstva vrijede cijene koje su iskazane u trenutku sklapanja ugovora. Sve cijene uključuju zakonom propisan porez na dodanu vrijednost.
1.4. Ovo produženo jamstvo bit će dostavljeno kupcu putem e-maila.
1.5. Popravak uređaja ili nabavka rezervnih dijelova ne produžuju razdoblje ugovora.
2. Uvjeti
2.1 Uređaj kupljen od ovlaštenog specijaliziranog prodavača ili direktno od Miele-a u zemlji članici EU, Ujedinjenom Kraljevstvu, Švicarskoj ili Norveškoj.
2.2 U vrijeme kupnje Miele produženog jamstva, uređaj se nalazi unutar zemlje sjedišta društva Miele trgovina i servis d.o.o.
2.3 Produženo jamstvo vrijedi samo za jedan određeni Miele uređaj u konkretnom slučaju i neprenosivo je.
2.4 Ako dođe do promjene u vlasništvu uređaja ili ako se vlasnik preseli na drugu adresu, mora obavijestiti Miele kako bi produženo jamstvo ostalo važeće.
2.5 Produženo jamstvo se mora registrirati i ishoditi unutar dvogodišnjeg jamstvenog perioda komercijalnog jamstva uređaja.
2.6 Usluge u okviru produženog jamstva pružiti će se samo unutar EU, Ujedinjenog Kraljevstva, Švicarske ili Norveške.
2.7 Usluge u okviru produženog jamstva mogu isključivo biti pružane od strane Miele servisa ili Miele ovlaštenog servisnog partnera. Miele Servis možete kontaktirati putem: www.miele.hr/service.
2.8 Potvrda o kupnji i produženo jamstvo trebaju biti predočeni u slučaju da Miele serviser ili servisni partner ovlašten od strane društva Miele to zatraži.
2.9 Ako kupac nema pravo na popravak uređaja temeljem produženog jamstva, troškovi popravaka i drugih izvršenih usluga (npr. pregled uređaja) bit će fakturirani prema važećim cijenama.
2.10 Uređaj za kojeg je izdano produženo jamstvo može se koristiti samo u nekomercijalne svrhe.
2.11 Produženo jamstvo nije dostupno za aparate za kavu, ProfiLine perilice posuđa, Male Velikane i Miele uređaje za profesionalnu upotrebu.
3. Pokriće i obujam
3.1 Kvarovi na uređajima besplatno će biti uklonjeni unutar razumnog vremenskog roka bilo putem popravka ili zamjene dijelova. Sve putne troškove, troškove izlaska na teren, troškove rada i rezervnih dijelova snositi će Miele. Zamijenjeni rezervni dijelovi ili uređaji postaju vlasništvo društva Miele.
3.2 Ako je popravak uređaja neisplativ ili ako je popravak nemoguć, klijentu će se dati identični ili odgovarajući (ekvivalentan) novi uređaj. Zamjenskim uređajem ne mogu se jamčiti komunikacija (povezivanje) s ostalim uređajima i postojećim sustavom kućanskih uređaja. Alternativno, ako se to zatraži, može se isplatiti (vratiti) iznos odgovarajuće trenutačne tržišne vrijednosti uređaja. Ako Miele vraća (isplaćuje) iznos trenutačne tržišne vrijednosti uređaja, produženo jamstvo postaje nevažeće. Ako je uređaj zamijenjen, preostali period osiguranja koji je predviđen produženim jamstvom prenosi se na novi uređaj.
3.3 Miele produženo jamstvo ne pokriva daljnje zahtjeve za naknadom štete protiv društva Miele osim u slučajevima koji su posljedica grube nepažnje i namjere Miele servisera ili Miele ovlaštenog servisnog partnera ili odgovornost koja posljedica proizlazi iz smrtne ozljede, tjelesne ozljede ili oštećenja zdravlja.
3.4 Nabava potrošnog materijala i pribora nije obuhvaćena ovim ugovorom.
4. Ograničenja
Miele produženo jamstvo ne pokriva troškove popravaka ili zamjene dijelova gdje je do neispravnosti uređaja došlo zbog:
4.1 Nepravilne montaže (instalacije) npr. nepoštivanje relevantnih sigurnosnih odredbi i pisanih uputa za rukovanje i instalaciju.
4.2 Nepravilnog korištenja i rukovanja, kao što je korištenje neprikladnih deterdženata ili kemikalija kao i šteta prouzrokovana unosom tekućine, građevinske prašine ili tonera.
4.3 Uređaj koji je kupljen u državi različitoj od država članica EU-a, Švicarske ili Norveške možda nije prikladan za uporabu ili može podlijegati ograničenjima uporabe zbog različitih tehničkih specifikacija.
4.4 Utjecaja vanjskih faktora kao što su oštećenja nastala zbog transporta, udaraca ili poskakivanja, loših okolišnih uvjeta ili prirodnih fenomena.
4.5 Popravaka ili preinaka koji nisu izvedeni od strane Miele servisera ili servisnih partnera obučenih i ovlaštenih od strane Miele-a.
4.6 Oštećenja na nestandardnoj opremi (priboru) i nekorištenje originalnih Miele rezervnih dijelova ili opreme (pribora) autoriziranih od strane Miele-a.
4.7 Loma stakla i neispravne rasvjete.
4.8 Fluktuacije u uvjetima opskrbe električnom energijom koji premašuju vrijednosti navedene od strane proizvođača.
4.9 Čišćenja i održavanja/njege koje se ne provode u skladu s uputama za rukovanje.
4.10 Trošenja i prirodnog trošenja povezanog s uporabom, kao što je smanjenje učinkovitosti baterije i komponenata koji se, u skladu s uputama za uporabu, moraju redovito mijenjati tijekom životnog ciklusa uređaja.
4.11 Oštećenja i kvarova nastalih na potrošnom materijalu ili zbog trošenja potrošnog materijala (baterije, brtve, filtara i sl.).
5. Zaštita podataka
U kontekstu izvršavanja usluga, Miele trgovina i servis d.o.o. prikuplja i obrađuje osobne podatke. Više informacija o obradi Vaših osobnih podataka potražite u našoj obavijesti o privatnosti na https://www.miele.hr/kucanski-uredaji/zastita-podataka-46.htm.
6. Pravo na jednostrani raskid ugovora
Imate pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok za isticanje prava na jednostrani raskid ugovora istječe nakon 14 dana od dana sklapanja ugovora. Da biste ostvarili pravo na jednostrani raskid, morate obavijestiti Miele o svojoj odluci nedvosmislenom izjavom (npr. pismom poslanim poštom, faksom ili e-mailom). Možete koristiti priloženi obrazac za jednostrani raskid, ali ta forma nije obavezna. Da biste ispunili rok za jednostrani raskid ugovora dovoljno je da pošaljete svoju obavijest o ostvarivanju prava prije isteka roka za isticanje prava na jednostrani raskid ugovora.
Učinci jednostranog raskida
Ako jednostrano raskinete ovaj ugovor, nadoknadit ćemo vam sva plaćanja koja smo primili, bez nepotrebnog odgađanja i najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo obaviješteni o Vašoj nedvosmislenoj odluci da koristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora u roku 14 dana od dana sklapanja ugovora. Takvu naknadu izvršit ćemo koristeći isto sredstvo plaćanja koje ste koristili za početnu transakciju, osim ako je izričito dogovoreno drugačije, a u svakom slučaju nećete imati nikakve naknade kao rezultat takvog povrata.
Ako ste zatražili početak obavljanja usluga tijekom razdoblja roka za isticanje prava na jednostrani raskid ugovora, platit ćete nam iznos koji je proporcionalan onome što je učinjeno sve dok društvo Miele nije primilo Vašu nedvosmislenu izjavu da koristite pravo na jednostrani raskid ugovora.
Obrazac za jednostrani raskid
(Popunite i vratite ovaj obrazac samo ako želite jednostrano raskinuti ugovor.)
— Za: Miele trgovina i servis d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Buzinski prilaz 32, servis@miele.hr
— Ovim putem Vas obavještavam/-o da jednostrano raskidam/o ugovor o prodaji sljedeće robe (*) / za pružanje sljedeće usluge (*),
— Naručeno (*) / primljeno (*):
— Ime potrošača:
— Adresa potrošača:
— Potpis potrošača (samo ako je ovaj obrazac na papiru),
— Datum
(*) Izbrišite prema potrebi