O nama
Mnogo je dobrih razloga da odaberete Miele.
Slogan: Immer Besser


Mnogi razlozi govore u korist tvrtke Miele. Slogan „Immer Besser“ vrijedi od samog osnutka tvrtke Miele, davne 1899. godine. To znači da ćemo napraviti sve što možemo kako bi bili „Immer Besser“ u odnosu na našu konkurenciju i „Immer Besser“ nego što smo sada. Za naše kupce to znači osjećaj mira i bezbrižnosti znajući da su odabirom Miele uređaja dobro odabrali – najvjerojatnije doživotno.
Miele dizajn
Naš dizajn stoji za inovaciju, vrijednost i bezvremensku eleganciju. Oblikuje odnos između ljudi i proizvoda, ispunjava očekivanja, olakšava rukovanje i stvara povjerenje. Brojne nagrade za izvanredan dizajn proizvoda pokazuju da Miele u tome uspijeva na poseban način.






Održivost
Zaštita ljudi i okoliša, odgovorno ponašanje i za buduće generacije. Za nas je to održivost. Točnije: energetska učinkovitost i očuvanje resursa u proizvodima i proizvodnji te odgovornost prema zaposlenicima i društvu. Miele je dobitnik njemačke nagrade za održivost, član UN-ove inicijative za održivost Global Compact i potpisnik „Charta der Vielfalt“.
REACH – Informacije o kritičnim tvarima
Informacije o kritičnim tvarima sukladno Čl. 33 europske Regulative 1907/2006.

Povijest
Dvije obitelji, jedna tvrtka: osnovana prije gotovo 125 godina od strane tehničara Carla Mielea i poslovnog čovjeka Reinharda Zinkanna, Miele je još uvijek u isključivom vlasništvu izravnih potomaka navedenih dvojice. S jedanaest zaposlenika, četiri tokarska stroja i jednim strojem za bušenje, Miele i Zinkann predstavili su svoje prve centrifuge za mlijeko i strojeve za maslac na tržište u gradu Herzebrock 1899. godine. Njihov slogan „Immer Besser“ i danas oblikuje tvrtku.

Lokacije u svijetu
Od Njemačke do cijelog svijeta: Miele je sada zastupljen u gotovo 50 država/regija s vlastitim podružnicama i na još 50 tržišta preko uvoznika.