• Besplatna dostava za narudžbe iznad 75€

Rezervacija termina za dolazak tehničara

  1. 1
    Proizvod
  2. 2
    Problem
  3. 3
    Trenutak
  4. 4
    Prijaviti
  5. 5
    Sažetak
  6. 6
    Potvrda
Rezervacije termina servisa nisu moguće za usisavače i samostojeće aparate za kavu. Potrebno ih je donijeti u najbliži servis. 

Da li je Vaš uređaj već registriran? (opcionalno)

Ako ste već registrirali svoj uređaj na svom Miele računu, lakše je rezervirati tehničara za taj uređaj. Morate biti prijavljeni da biste to učinili.

Gdje se Vaš uređaj nalazi?

* Obavezna polja

Tip uređaja

Trebamo više informacija o Vašem uređaju kako bismo mogli dodijeliti Vaš zahtjev pravom tehničaru. Kako bi naš tehničar donio ispravne zamjenske dijelove, korisno je dati serijski broj Vašeg uređaja, ali također možete koristiti i broj modela (oboje se nalazi na tipskoj naljepnici uređaja).

Mali proizvodi nisu podržani

Serijski broj
Hotline
0123 / 456789012