Uživajte u prednostima osobnog savjetovanja u trgovini, iz udobnosti vlastitog doma.
Miele Live Experience
Ako ne možete posjetiti naš Miele Experience Center, Vaš online savjet udaljen je samo jedan klik. Jedan od naših stručnjaka iz Miele Experience centra pomoći će Vam putem video poziva u odabiru odgovarajućeg Miele uređaja.
Za Vas smo na raspolaganju od ponedjeljka do subote, između 10:00 h i 18:00 h.
Kako funkcionira?
Jednostavno kliknite na „Razgovarati s Miele stručnjakom“.
Nakon otprilike 20 sekundi na našoj internetskoj stranici pojavit će se odgovarajući widget. Ako ne vidite widget, možda ćete morati ponovno učitati stranicu ili očistiti predmemoriju. U suprotnom, i dalje možete pokušati učitati stranicu u privatnom ili anonimnom načinu rada.
Za navedeno Vam je potreban samo mikrofon na Vašem računalu ili mobilnom uređaju.
Obećavamo da Vas nećemo moći vidjeti tijekom poziva. Samo Vi možete vidjeti Miele stručnjaka. Ali dopustite pristup svom mikrofonu i uključite ga kako bismo Vas mogli čuti. Video poziv uživo tada će započeti automatski.
Osigurajte si osobno savjetovanje i demonstraciju proizvoda od strane jednog od naših ljubaznih stručnjaka iz Miele Experience centra.
Na raspolaganju smo od ponedjeljka do petka između 10:00 i 18:00 sati. Radujemo se Vašem dolasku!
Često postavljana pitanja
Zašto video poziv uživo?
Bilo da ste zainteresirani za kuhinjski uređaj, perilicu rublja ili usisavač: naši stručnjaci iz Miele Experience centra mogu Vam pokazati mnogo različitih uređaja u razgovoru uživo i pomoći Vam da savršeno odaberete.
Mogu li me vidjeti u video pozivu?
Ne, ne možemo Vas vidjeti. Samo Vi vidite naše stručnjake iz Miele Experience centra. Ali dopustite pristup svom mikrofonu i uključite ga kako bismo Vas mogli čuti.
Moram li dati osobne podatke?
Ne, ne morate dati nikakve osobne podatke da biste razgovarali s našim stručnjacima. Stručnjak iz Miele Experience centra može zatražiti Vaše ime i/ili podatke za kontakt kako bi Vam poslao informacije ili dogovorio naknadni sastanak. Ali to nije uvjet.
Ako je razgovor prekinut iz tehničkih razloga, molimo Vas da nazovete našeg prodajnog savjetnika jer sami ne možemo ponovno uspostaviti poziv.
Zašto ne vidim widget za poziv uživo?
U pravilu, widget će se pojaviti na dnu internetske stranice nakon otprilike 20 sekundi. Ako ne vidite widget, možda ćete morati ponovno učitati stranicu ili očistiti predmemoriju. U suprotnom, i dalje možete pokušati učitati stranicu u privatnom ili anonimnom načinu rada.
Zašto nisam povezan?
Ako se prodajni savjetnik pokaže kao nedostupan, možda je u razgovoru s klijentom ili Vi možda pokušavate izvan radnog vremena.
Molimo da također imate na umu da nisu svi internetski preglednici u potpunosti podržani. Za najbolje rezultate koristite Chrome ili Firefox. Alternativno, možete pokušati koristiti pametni telefon ili tablet.