Profesionalni serviser

U slučaju popravka, kao profesionalni serviser možete dobiti najnoviju servisnu dokumentaciju za perilice rublja, perilice sa sušilicom, perilice posuđa te uređaje za hlađenje i zamrzavanje. Popis rezervnih dijelova i detaljni prikazi mogu se pogledati za sve kućanske uređaje.

Radove održavanja načelno vrše stručne osobe elektro usmjerenja poštujući važeće sigurnosne odredbe.

Tijekom održavanja, izmjena, ispitivanja i popravka električnih uređaja moraju se poštovati odgovarajuće zakonske odredbe, propisi za zaštitu od nezgoda i važeće norme. Prije provođenja radova održavanja i servisiranja uređaju zahtijeva se sigurno odvajanje od svih vodiča pod naponom.

 

Profesionalnim serviserima na raspolaganju su sljedeći softveri i alati:

Miele servisna dokumentacija: Ovaj softver je služi za pretragu i prikaz servisnih informacija.
Pristup sadržava informacije o zamjenskim dijelovima, upute i opise kao i sheme spajanja.

Miele podrška pri dijagnosticiranju: PC primjena omogućuje očitanje greške pomoću veze s uređajem, resetiranje uređaja i ažuriranje softvera uređaja. Ovdje je potrebno dodatno optičko sučelje.

Uporaba Miele podrške pri dijagnosticiranju mora imati sljedeće pretpostavke sustava:

  • Operacijski sustav: Microsoft Windows 10 (64bit)
  • Pristup internetu za redovito ažuriranje i aktivaciju
  • Preglednik: Aktualna verzija Microsoft Edge ili Google Chrome
  • PDF-Reader
  • PC hardware, koji se isporučuje s gore navedenim operacijskim sustavom.
  • Bez podrške za operacijski sustav u virtualnom okruženju.
  • Rezolucija zaslona od barem 1280 x 720
  • 25 GB slobodnog prostora na tvrdom disku
  • Miele optičko sučelje 3 (br. 9580941) i slobodno USB sučelje (min. USB 2.0)

Miele podrška pri dijagnosticiranju kod klijenta se može koristiti i bez internetske veze. Pretpostavka je da je barem 10 dana prije posjeta klijentu primjena ažurirana pomoću Online Update.