PretragaTraženje trgovca
Podrška za VašAplikacija

Kôd greške 1.3.14 Greška poslužitelja

Kod dodavanja novog Miele kućanskog uređaja prikazuje se Kôd greške 1.3.14 i napomena Molimo pokušajte ponovno. Ako se problem nastavi, molimo prekinite proces i pokušajte ponovno kasnije.

Miele Cloud Service je privremeno nedostupna ili je došlo do prekida komunikacije.

Odaberite (po potrebi i više puta) tipku Pokušati ponovno.

Poruka greške se zatvara i Miele aplikacija ponovno pokušava registrirati Miele uređaj. Ako Miele Coud Service i dalje javlja grešku, ponovno se otvara poruka o greški.

Ako Pokušati ponovno ne uspije, odaberite Prekinuti postupak te pokušajte ponovno kasnije pokrenuti postupak.

Ako je uređaj već registriran ili povezan s WLAN-om, odaberite tipku Nastaviti kasnije.

Postupak se završava.

Kad je Miele kućanski uređaj prikazan u pregledu uređaja, povežite kućanski uređaj iz pregleda uređaja.

Kućanski uređaj je povezan s drugim Miele korisničkim računom.

Imajte na umu da se Miele kućanski uređaji ne mogu povezati s različitim korisničkim računima.

Odaberite Prekinuti postupak.

Odjavite se iz Miele aplikacije.

Koristite ispravan korisnički račun i ponovno se prijavite.

Provjerite da li se Miele kućanski uređaj prikazuje u pregledu uređaja. Ako se Miele kućanski uređaj ne prikazuje u pregledu uređaja, pokušajte sa sljedećim korakom.

Povežite Miele kućanski uređaj preko WPS sa svojim usmjerivačem. Daljnje informacije možete pronaći u uputama za upotrebu Miele kućanskog uređaja.

Resetirajte mrežne postavke na Miele kućanskom uređaju na tvorničke postavke:

  • U izborniku Miele@home ili Umrežavanje odaberite Miele kućanski uređaj.

  • Odaberite izbornik Resetiranje.

    Daljnje informacije o resetiranju mrežnih postavki možete pronaći u uputama za upotrebu Miele kućanskog uređaja.

  • Pričekajte 15 minuta.

Miele kućanski uređaj se uklanja sa starog korisničkog računa i može se dodijeliti novom korisničkom računu i ponovno umrežiti.

Ponovno dodajte Miele kućanski uređaj u Miele aplikaciju.

Postoji tehnički problem.

Ukoliko se i dalje pojavljuje greška, kontaktirajte nas ili izravno online rezervirajte termin za popravak.

Tražilica uputa za upotrebu

Tražilica uputa za upotrebu

Ovdje ćete pronaći upute za upotrebu svojih Miele uređaja
Pronađite svoje upute za upotrebu
Rezervirajte termin tehničara

Rezervirajte termin tehničara

Rado ćemo prihvatiti Vašu rezervaciju popravka online ili telefonom
Planirajte dolazak tehničara
Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Posjetite našu stranicu za kontakt kako biste vidjeli različite načine na koje možete stupiti u kontakt s nama.
Kontaktirajte nas