PretragaTraženje trgovca
Podrška za VašAplikacija

Kôd greške 403 kod produljenja jamstva u aplikaciji

U Miele aplikaciji se kod produljenja jamstva prikazuje kôd greške 403. Postoji problem s Vašim podacima za prijavu. Molimo da se ponovo prijavite (kôd greške 403).

Aktivirana je antivirusna aplikacija na mobilnom uređaju (npr. McAfee Security).

Ovaj problem utječe na Miele kućanske uređaje koji ispunjavaju uvjete za besplatno dodatno jamstvo od 125 tjedana.

Provjerite da li je na mobilnom uređaju aktivirana antivirusna aplikacija.

Deaktivirajte antivirusnu aplikaciju za vrijeme unosa produljenja jamstva.

Nakon završetka produljenja jamstva antivirusna aplikacija se može ponovno aktivirati.

Produljenje jamstva se u Miele aplikaciji ispravno prikazuje.

Tražilica uputa za upotrebu

Tražilica uputa za upotrebu

Ovdje ćete pronaći upute za upotrebu svojih Miele uređaja
Pronađite svoje upute za upotrebu
Rezervirajte termin tehničara

Rezervirajte termin tehničara

Rado ćemo prihvatiti Vašu rezervaciju popravka online ili telefonom
Planirajte dolazak tehničara
Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Posjetite našu stranicu za kontakt kako biste vidjeli različite načine na koje možete stupiti u kontakt s nama.
Kontaktirajte nas