Postavili ste različite korisničke račune na svojim mobilnim uređajima.
Prijavite se s istim korisničkim računom na svim mobilnim uređajima.
Miele uređaji se ne prikazuju u Miele aplikaciji.
Prijavite se s istim korisničkim računom na svim mobilnim uređajima.
Pokrenite pristupnu točku na Miele kućanskom uređaju. Za navedeno, isprobajte jednu od sljedećih mogućnosti.
Mogućnost 1:
Odaberite Postavke > Miele@home > Podešavanje > Metoda povezivanja Preko aplikacije.
Rezultat: Miele kućanski uređaj pokreće vlastitu pristupnu točku uređaja na 30 minuta.
Mogućnost 2:
Resetirajte modul, pogledajte „Komunikacijski modul XKM3100W – Provođenje ponovnog pokretanja i vraćanje na tvorničke postavke“.
Uključite uređaj.
Odaberite Postavke > Uključivanje umrežavanja.
Rezultat: Miele kućanski uređaj pokreće vlastitu pristupnu točku uređaja na 30 minuta.
Mogućnost 3:
Resetirajte modul, pogledajte „Komunikacijski modul XKM3100W – Provođenje ponovnog pokretanja i vraćanje na tvorničke postavke“.
Rezultat: Miele kućanski uređaj pokreće vlastitu pristupnu točku uređaja na 30 minuta.
Odaberite postavke > WLAN > WLAN Miele kućanskog uređaja.
Ime WLAN-a kućanskog uređaja uvijek je: Miele@home-tip uređaja, kao primjerice Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Ako tip uređaja nije ispravno prikazan, elektronička tipska naljepnica nije ispravno popunjena. U tom slučaju elektroničku tipsku naljepnicu mora ispraviti servisni tehničar. Molimo, obratite se servisu.
Uspostavite vezu s kućanskim uređajem pomoću tvorničkog broja na tipskoj naljepnici.
Prekinite vezu s vlastitom pristupnom točkom uređaja i izbrišite ili zanemarite pristupnu točku.
Modul ponovno resetirajte, pogledajte „Komunikacijski modul XKM3100W – Provođenje ponovnog pokretanja i vraćanje na tvorničke postavke“.
Odjavite se iz Miele aplikacije.
Molimo prijavite se ponovno sa svojim pristupnim podacima u Miele aplikaciju.
Resetirajte mrežne postavke na uređaju.
Ponovno povežite (uparite) uređaj.