PretragaTraženje trgovca
Podrška za VašAplikacija

Uređaji se ne prikazuju u aplikaciji

Miele uređaji se ne prikazuju u Miele aplikaciji.

Postavili ste različite korisničke račune na svojim mobilnim uređajima.

U kućnoj mreži koristite nekoliko mobilnih uređaja (pametnih telefona, tableta).

Prijavite se s istim korisničkim računom na svim mobilnim uređajima.

Nepotpuna elektronička tipska naljepnica (tvornički broj).

Za provjeru elektroničke tipske naljepnice kućanskog uređaja pametni telefon/tablet mora biti spojen na pristupnu točku (vlastiti WLAN uređaja) Miele kućanskog uređaja. Ovisno o kućanskom uređaju, opremi uređaja i verziji softvera, navigacija izbornika može varirati.

Objašnjenje simbola

Radni koraci na uređaju

Radni koraci u Miele aplikaciji

Radni koraci na pametnom telefonu, tabletu i dr.

Pokrenite pristupnu točku na Miele kućanskom uređaju. Za navedeno, isprobajte jednu od sljedećih mogućnosti.

  • Mogućnost 1:

    • Odaberite Postavke > Miele@home > Podešavanje > Metoda povezivanja Preko aplikacije.

    Rezultat: Miele kućanski uređaj pokreće vlastitu pristupnu točku uređaja na 30 minuta.

  • Mogućnost 2:

    • Resetirajte modul, pogledajte „Komunikacijski modul XKM3100W – Provođenje ponovnog pokretanja i vraćanje na tvorničke postavke“.

    • Uključite uređaj.

    • Odaberite Postavke > Uključivanje umrežavanja.

    Rezultat: Miele kućanski uređaj pokreće vlastitu pristupnu točku uređaja na 30 minuta.

  • Mogućnost 3:

    • Resetirajte modul, pogledajte „Komunikacijski modul XKM3100W – Provođenje ponovnog pokretanja i vraćanje na tvorničke postavke“.

    Rezultat: Miele kućanski uređaj pokreće vlastitu pristupnu točku uređaja na 30 minuta.

Odaberite postavke > WLAN > WLAN Miele kućanskog uređaja.

  • Ime WLAN-a kućanskog uređaja uvijek je: Miele@home-tip uređaja, kao primjerice Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Ako tip uređaja nije ispravno prikazan, elektronička tipska naljepnica nije ispravno popunjena. U tom slučaju elektroničku tipsku naljepnicu mora ispraviti servisni tehničar. Molimo, obratite se servisu.

Uspostavite vezu s kućanskim uređajem pomoću tvorničkog broja na tipskoj naljepnici.

Prekinite vezu s vlastitom pristupnom točkom uređaja i izbrišite ili zanemarite pristupnu točku.

Modul ponovno resetirajte, pogledajte „Komunikacijski modul XKM3100W – Provođenje ponovnog pokretanja i vraćanje na tvorničke postavke“.

Izvršena je korekcija podataka o kupcu.

Odjavite se iz Miele aplikacije.

Molimo prijavite se ponovno sa svojim pristupnim podacima u Miele aplikaciju.

Identifikator kućne mreže (ID grupa) ne odgovara drugim uređajima na Vašem korisničkom računu.

Resetirajte mrežne postavke na uređaju.

Ponovno povežite (uparite) uređaj.

Tražilica uputa za upotrebu

Tražilica uputa za upotrebu

Ovdje ćete pronaći upute za upotrebu svojih Miele uređaja
Pronađite svoje upute za upotrebu
Rezervirajte termin tehničara

Rezervirajte termin tehničara

Rado ćemo prihvatiti Vašu rezervaciju popravka online ili telefonom
Planirajte dolazak tehničara
Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Posjetite našu stranicu za kontakt kako biste vidjeli različite načine na koje možete stupiti u kontakt s nama.
Kontaktirajte nas