PretragaTraženje trgovca
Podrška za VašAplikacija

Uređaji se ne prikazuju u aplikaciji

Miele uređaji se ne prikazuju u Miele aplikaciji.

Postavili ste različite korisničke račune na svojim mobilnim uređajima.

U kućnoj mreži koristite nekoliko mobilnih uređaja (pametnih telefona, tableta).

Prijavite se s istim korisničkim računom na svim mobilnim uređajima.

Nepotpuna elektronička tipska naljepnica (tvornički broj).

Za provjeru elektroničke tipske naljepnice kućanskog uređaja pametni telefon/tablet mora biti spojen na pristupnu točku (vlastiti WLAN uređaja) Miele kućanskog uređaja. Ovisno o kućanskom uređaju, opremi uređaja i verziji softvera, navigacija izbornika može varirati.

Mogućnost 1: Otvorite opciju 1 za WLAN na kućanskom uređaju

  • Odaberite  Postavke > Miele@home > podešavanje > Metoda povezivanjapomoću aplikacije.

Otvara se WLAN kućanskih uređaja za Miele kućanski uređaj.

Mogućnost 2: Otvorite opciju 2 za WLAN na kućanskom uređaju

  • Odaberite Postavke > Uključivanje umrežavanja.

Otvara se WLAN kućanskih uređaja za Miele kućanski uređaj.

Mogućnost 3: Resetiranje WLAN modula XKM3100W:

  1. Uključite Miele kućanski uređaj.

  2. Odaberite  izbornik Postavke > Miele@home > Postavke modula > Pokretanje aktivnosti modula > Ponovni početak + Tvorničke postavke.

    Komunikacijski modul XKM3100W se ponovno pokreće i otvara WLAN kućanskog uređaja na 30 min.

  3. Isključivanje i ponovo uključivanje Miele kućanskog uređaja.

  4. Odaberite Postavke > Uključivanje umrežavanja.

Otvara se WLAN kućanskih uređaja za Miele kućanski uređaj.

Mogućnost 4: Resetiranje WLAN modula XKM3100W (pogledajte gore) bez koraka 3 i 4.

Otvara se WLAN kućanskih uređaja za Miele kućanski uređaj.

 Postavke > WLAN > Odabir Miele WLAN za kućanske uređaje.

  • Ime Miele WLAN-a kućanskog uređaja uvijek je: Miele@home-tip uređaja, kao primjerice Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Ako nije prikazan WLAN kućanskog uređaja provjerite jačinu WLAN signala na mjestu gdje je postavljen kućanski uređaj.

    Ako tip uređaja nije ispravno prikazan, elektronička tipska naljepnica nije ispravno popunjena. U tom slučaju elektroničku tipsku naljepnicu mora ispraviti servisni tehničar. Molimo, obratite se servisu.

  • Ukoliko naziv WLAN-a kućanskog uređaja odgovara gore opisanoj shemi, nastavite sa sljedećim koracima.

Uspostavljanje veze s WLAN-om kućanskog uređaja: U polje koje Vas traži unesite kao zaporku za WLAN kućanskog uređaja tvornički broj Miele kućanskog uređaja.

  • Kad je veza uspješno uspostavljena, elektronička tipska naljepnica je uredu.

  • Ako usprkos pravilnom unosu nije uspostavljena veza, elektronička tipska naljepnica nije pravilno ispunjena. U tom slučaju elektroničku tipsku naljepnicu mora ispraviti servisni tehničar. Molimo, obratite se servisu.

Prekinite vezu s WLAN-om kućanskog uređaja te WLAN kućanskog uređaja izbrišite ili zanemarite.

 Resetiranje WLAN modula XKM3100W, pogledajte gore.

Izvršena je korekcija podataka o kupcu.

Odjavite se iz Miele aplikacije.

Molimo prijavite se ponovno sa svojim pristupnim podacima u Miele aplikaciju.

Identifikator kućne mreže (ID grupa) ne odgovara drugim uređajima na Vašem korisničkom računu.

Resetirajte mrežne postavke na uređaju.

Ponovno povežite (uparite) uređaj.

Tražilica uputa za upotrebu

Tražilica uputa za upotrebu

Ovdje ćete pronaći upute za upotrebu svojih Miele uređaja
Pronađite svoje upute za upotrebu
Rezervirajte termin tehničara

Rezervirajte termin tehničara

Rado ćemo prihvatiti Vašu rezervaciju popravka online ili telefonom
Planirajte dolazak tehničara
Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Posjetite našu stranicu za kontakt kako biste vidjeli različite načine na koje možete stupiti u kontakt s nama.
Kontaktirajte nas