PretragaTraženje trgovca
Podrška za VašPećnice

Smart Food ID ne prepoznaje namirnice

Značajka pećnice Smart Food ID (SFID) aktivirana je u Miele aplikaciji, ali prepoznavanje namirnice i dalje ne radi.

Smart Feature je deaktiviran na Vašoj pećnici.

Provjerite postavke pećnice da vidite jesu li kamera i prepoznavanje namirnice aktivirani.

Ako ne možete pronaći stavku izbornika „Prepoznavanje namirnice“ ili ako je već aktivirana, isključite i ponovno uključite pećnicu.

Pored navedenog, provjerite da li je Vaša pećnica povezana s Vašim WLAN.

Ako se problem nastavi, nakratko isključite pećnicu iz struje i zatim je ponovno uključite.

Dodatne informacije o aktiviranju Smart Features Smart Food ID možete pronaći u članku „Wie aktiviere ich Smart Food ID (SFID)?“.

Ako prepoznavanje namirnice i dalje ne radi, obratite se servisu.

Opis problema ćemo proslijediti našim stručnjacima koji će Vas kontaktirati.

Tražilica uputa za upotrebu

Tražilica uputa za upotrebu

Ovdje ćete pronaći upute za upotrebu svojih Miele uređaja
Pronađite svoje upute za upotrebu
Rezervirajte termin tehničara

Rezervirajte termin tehničara

Rado ćemo prihvatiti Vašu rezervaciju popravka online ili telefonom
Planirajte dolazak tehničara
Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Posjetite našu stranicu za kontakt kako biste vidjeli različite načine na koje možete stupiti u kontakt s nama.
Kontaktirajte nas