Podrška za VašAplikacija
Scout aplikacija članaka za podršku za Aplikacija
- Aktiviranje načina za uparivanje ovisno o verziji softvera
- Ažuriranje se ne prikazuje u Scout aplikaciji
- Izrada korisničkog računa
- Kako mogu uspostaviti novu WLAN vezu nakon promjene usmjerivača ili zaporke?
- Kupnja/Poklanjanje usisavača robota
- Podržani znakovi WLAN lozinke u kućnoj mreži
- Uparivanje usisavača robota više nije moguće
- Zahtjevi sustava za pametne telefone, tablete i kućnu mrežu
- Zahtjevi za mobilni krajnji uređaj
Tražilica uputa za upotrebu
Ovdje ćete pronaći upute za upotrebu svojih Miele uređaja
Pronađite svoje upute za upotrebuRezervirajte termin tehničara
Rado ćemo prihvatiti Vašu rezervaciju popravka online ili telefonom
Planirajte dolazak tehničaraKontaktirajte nas
Posjetite našu stranicu za kontakt kako biste vidjeli različite načine na koje možete stupiti u kontakt s nama.
Kontaktirajte nas