PretragaTraženje trgovca
Podrška za VašPećnice

Nema dostupnih namirnica (Smart Food ID)

Na zaslonu pećnice se kod Smart Food ID (SFID)prikazuje Nema dostupne namirnice.

Namirnice nisu umetnute u prostor za pripremu.

Umetnite namirnice na srednju razinu umetanja 2 ili 3 u prostor za pripremu.

Poklopac kamere je zaprljan.

Ako se lažno prepoznavanje nastavi, očistite kameru na sljedeći način:

  • Uklonite preostale ostatke s poklopca kamere.

    Možete upotrijebiti grublju stranu spužvice za pranje posuđa.

Tražilica uputa za upotrebu

Tražilica uputa za upotrebu

Ovdje ćete pronaći upute za upotrebu svojih Miele uređaja
Pronađite svoje upute za upotrebu
Rezervirajte termin tehničara

Rezervirajte termin tehničara

Rado ćemo prihvatiti Vašu rezervaciju popravka online ili telefonom
Planirajte dolazak tehničara
Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Posjetite našu stranicu za kontakt kako biste vidjeli različite načine na koje možete stupiti u kontakt s nama.
Kontaktirajte nas