Postoji problem s povezivanjem.
Provjerite internetsku vezu.
Miele aplikacija:
Provjerite vezu te ju ponovno uspostavite, npr. praćenjem statusa uređaja u Miele aplikaciji.
Da biste vidjeli status veze, postupite kako slijedi:
Otvorite Miele aplikaciju.
Pod „Uređaji“ odaberite željeni uređaj.
Ako ne postoji veza, navedeno će Vam se sada prikazati.
Jačina WLAN veze:
Provjerite postoji li dovoljna snaga WLAN veze, npr. putem FoodView u Miele aplikaciji.
Za ponovno pokretanje prepoznavanja namirnice otvorite i zatvorite vrata pećnice.
Ako prepoznavanje i dalje nije moguće, provjerite jesu li za Vašu pećnicu dostupna ažuriranja softvera ili ažuriranja modula:
Za navedeno idite na izbornik „Postavke“.
Instalirajte ažuriranja koja su raspoloživa.
Provjerite u Miele aplikaciji jesu li dostupna ažuriranja modula.
Instalirajte ažuriranja modula koja su raspoloživa.
Provjerite prikazuje li se kod ELP ID vrijednost veća ili jednaka 05165 V5432 ili kod XKM ID vrijednost veća ili jednaka 36097. Od tih verzija je Smart Food ID podržan.