Podrška za VašRemote service
Svi članaka za podršku za Remote service
- Gdje mogu pronaći informacije o promjenama vezanim uz Remote Update?
- Kako mogu znati da je Remote Update dostupno?
- Koliko često se može odabrati kasnije kada se prikaže na uređaju?
- Koliko dugo traje Remote Update?
- Kupio/la sam uređaj s mogućnošću Remote Update. Kada i kako mogu dobiti Remote Update?
- Mogu li koristiti uređaj tijekom Remote Update?
- Može li se Remote Update izvršiti bez mrežne/WLAN veze?
- Može li se Remote Update prekinuti?
- Može li se uređaj resetirati na zadnju verziju softvera prije Remote Update ako uređaj ne ispunjava moja očekivanja nakon ažuriranja?
- Nakon uključivanja uređaja, od Vas će se tražiti Remote Update. Kako se Remote Update može deaktivirati?
- Remote Update može se pokrenuti putem Miele aplikacije?
- Što se događa ako je program na uređaju još u tijeku?
- Što se događa ako nestane struje ili se uređaj isključi dok traje Remote Update?
Tražilica uputa za upotrebu
Ovdje ćete pronaći upute za upotrebu svojih Miele uređaja
Pronađite svoje upute za upotrebuRezervirajte termin tehničara
Rado ćemo prihvatiti Vašu rezervaciju popravka online ili telefonom
Planirajte dolazak tehničaraKontaktirajte nas
Posjetite našu stranicu za kontakt kako biste vidjeli različite načine na koje možete stupiti u kontakt s nama.
Kontaktirajte nas